Přejít na obsah

Potíže s internetem na Samsung Galaxy 54 5G


Doporučené příspěvky

Dobrý den mám dotaz. Celá rodina máme, při prodloužení smlouvy víše zmíněné telefony. Na pracovišti co dělám mám často internet e. Beru to tak , že tam má Vodafone špatný signál a uvažuji, že se všemi tel.  čísly odejdu ke konkurenci. Ale teď večer se mě doma stalo, že jsem měl internet e a opravdu internet nefungoval. Ale překvapilo mě, že děti měli normálně 5g a vše funkční. Nemůže být problém v telefonu. Ptám se proto, že bych nerad přešel ke konkurenci, abych následně zjistil, že problém je v telefonu. Zdá se mě, že mám s tímto telefonem více problémů při sledování Vodafone TV. Časté zastavování obrazu, ale zvuk jede normálně. U  T-Mobile TV v mobilu co mám na měsíc předplacenou mě to nedělá. Teď se přiznám, že jsem zmatený v čem je problém. Nejhorší je, že u Vodafone není na koho se obrátit. Na okrese jedna prodejna s jedním člověkem, sice skvělým, aspoň ve Svitavách. Dříve Litomyšl měla prodejnu, dva lidi. Už není. Kdybych byl u T-Mobile nebo O2 tak se při problému seberu z domu a za sedm minut jsem v prodejně, kde je vždy několik lidí. Rád bych zjistil zda třeba nemám jenom nějaký trošku vadný telefon, co je citlivější na signál. Je něco takového možné? Nejsem technický typ. Děkuji 

  • Basic
  • -
  • Základní
  • -
  • Litomyšl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Slamb změnil název na Potíže s internetem na Samsung Galaxy 54 5G

Co zkusit v daném místě jinou SIM/jiného operátora /jiný telefon či tablet. 

Jinak bych se podíval, zda na tom konkrétním problémovém telefonu je v Nastavení - Připojení - Mobilní sítě - řádek režim sítě nastavené 5G/LTE/3G/2G. 

Jinak zkusit i telefon eventuálně vydělat z pouzdra. 

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Compal CH7465
  • Praha
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@LadikPěkné dopoledne, určitě vám doporučím provést nejdříve restart telefonu a SIMku vyzkoušet v jiném telefonu. Pokud budou potíže přetrvávat, kontaktujte nás prosím na lince *77, operátoři od vás zjistí další podrobnosti a nechají prověřit technickým oddělením. Osobní kontakt v tomto případě potřebný není.

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...