Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den,moje televize od doby,co nám vyměnili modem za nový,se nechce připojit k wifině. Nejde ani zapnout,aby to nějakou wifinu vyhledalo. Zkusil jsem restartovat modem a i jsem dal televizi do továrního nastavení a nic nepomohlo. 
Děkuji za pomoc.

Odesláno

Dobrý den,

a televize síť vidí? Vidí jiné sítě? Dle toho co píšete to vypadá na chybu na straně televize.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Co máš za modem ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Vidí například vytvořený wifi hotspot na telefonu? 

Ta domácí wifi má rozdělení na 2.4 GHz a 5 GHz, nebo jeden název na obě pásma? 

Síťovým kabelem propojit TV nelze? 

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

Přesně tak jak popisuje Technikus - kdo chce plnohodnotně využívat Vodafone TV bez zádrhelů a sekání obrazu tak jedině propojit na pevno síťovým kabelem 

  • Super
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Teplice
Odesláno

Potom vf nabizi nepouzitelny kram...

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
Odesláno
VF může za to, že TV stojí za velké lejno?
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Muze za to ze ten set top box neni kvalitni resp ma nekvalitni sitovou kartu citlivou na wifi signal a neni tudiz poradne moznost pro lidi co lan kabel mit nemohou a nechteji. A zadruhe muzou za to ze servery maji nastaveny podobne spatne ze to tolik vypadava. Jinymi slovy nabizi sluzbu ktera neni optimalizovana. Ma to fungovat wifi i sitakem stejne kvalitne. A to nefunguje.

Upraveno uživatelem Jack_6428

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
Odesláno

Já teda nevím, ale @jara285nenapsal o set top boxu ani písmenko. 

Vidím zmíněnou TV, modem a wifi,takže může používat klidně Vodafone app v TV s Android TV nebo Tizen OS. Ale kdo ví... 

 

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
@Jack_6428 Přečti si přesně, co napsal autor dotazu: "moje televize od doby,co nám vyměnili modem za nový,se nechce připojit k wifině. Nejde ani zapnout,aby to nějakou wifinu vyhledalo" - pokud nejde u TV ani zapnout vyhledávání WiFi, pak s tím výměna modemu od VF vůbec nesouvisí a ta TV je prostě vadná.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.