Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

ano jsen dlouhodobe ve spanelsku a mam pristup na VF TV. Proto se ptam,  jestli nekdo nema apku abych to nainstaloval primo,

  • po 3 týdnech...
Odesláno

mě to po aktualizaci ukazuje na mobilní appce chybu MA1G215

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Mně se zase aplikace po poslední aktualizaci nespustí vůbec, vidím jenom logo Vodafone TV a dál nic...Data aplikace jsem vymazal a nepomohlo. Android 13 - Poco F5 Pro.

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Ponava
Odesláno
  • Centrum péče

Dobrý den, @kautskym, @mojmax, pokud vám nepomůže ani přeinstalování aplikace, tak nám prosím ohledně toho napište přes https://tam.je/forum/, abychom to mohli předat našim technikům. Plošně takové potíže neevidujeme. 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Odesláno
před 2 hodinami, mojmax napsal:

Mně se zase aplikace po poslední aktualizaci nespustí vůbec, vidím jenom logo Vodafone TV a dál nic...Data aplikace jsem vymazal a nepomohlo. Android 13 - Poco F5 Pro.

Je to ono?

Po dnešní aktualizaci na Android TV není kam zadat uživatele a heslo. Pouze červená obrazovka a konec. Nepomohla ani odinstalace,vymazání dat. edit: problém vyřešen - pokud je aplikace nově nainstalovaná a NEzobrazí se na úvodní obrazovce přihlašovací dialog (není kam zadat jméno a heslo), je třeba zkontrolovat, zda není v Android TV povolen Režim vývojáře. Stačí jej vypnout a při následném spuštění aplikace se již zobrazí vše, tak jak má být. Po přihlášení se Vývojář může zase případně zapnout.

Takhle jsem to řešil já.

Upraveno uživatelem cvancara

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno

Tím to asi na mobilu nebude, mám Xiaomi NOTE 10 PRO a vývojáře mám normálně zapnutého a aplikace funguje ( tedy v rámci možností 🙂 )

  • Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Praha 10 - Vršovice
Odesláno

Tak u mě už taky vyřešeno, bylo to puštěným blokátorem reklam Adguard, po dání aplikace do výjimek už vše funguje.

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Ponava

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.