Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Navíc daná motorola by měla být dualsim jedna fyzická a druhá eSIM, texy dvě IMEI krabičce ale je tam pouze jedno IMEI

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Esim ale normálně funguje. A v telefonu IMEI u esim vidím.

Upraveno uživatelem tramin
Doplněmí

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Odesláno

tak to už nevím 😕 

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Centrum péče

@traminPěkný den, tato Motorola je mezi podporovanými a nemusí být koupena přímo u Vodafonu. Zkoušel jste tedy ověřit, jestli volání v praxi probíhá přes VoLTE? To znamená, jestli vám (pokud jste samozřejmě v místě, kde je LTE) při hovoru funguje prohlížení internetu? Protože jak už tu padlo, některé telefony už neumožňují uživatelsky zapínat či vypínat VoLTE a je trvale zapnuté.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Tak jsem konečně dokončil testování. Brno-LTE signál, při volání internet nefunguje. Praha- LTE signál, opět nefunguje. ALE- v Koreji u operátora KOLET po zprovoznění jejich SIM najednou funguje a dokonce lze v menu uživatelsky přepínat (viz příloha). Takže je evidentně vina na straně našeho Vodafone, telefon je OK. ALE, co s tím teď???

Screenshot_20241003-083706.png

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Odesláno
  • Centrum péče

@traminPředpokládám, že jste nám už psal do kontaktního formuláře, protože jsem tam podobné téma zahlédl 🙂 Takže vyřešíme a potvrdíme vám to pak do e-mailu.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

Jo, psal. Ale na první pokus nevyřešeno...

A na druhý taky ne. Prý nemůžou garantovat funkčnost u telefonů zakoupených mimo ČR. Takže v Polsku, Koreji a kdoví kde funguje, jen u  Vodafone u nás ne.

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.