Jump to content

Galaxy S23 VoLTE


Go to solution Solved by McVitas,

Recommended Posts

Zdravím. Koupil jsem S23 v Alze a bohužel nejsem schopen rozchodit VoLTE, aby se při volání nepřerušovaly data (např když dělám mobilní hotspot na notebook). Podpora v obchodě se na to dívala docela dlouho a na nic nepřišli. Volba na zapnutí/vypnutí VoLTE v menu mobilní sítě jednoduše chybí.

NMakonec mi bylo řečeno, že pouze telefony zakoupené přes Vodafone mají garantováno, že VoLTE bude fungovat! To by mě tedy v životě nenapadlo, že to tak bude. Jakou máte zkušenost s VoLTE na telefonech z jiných obchodů než od operátora? Je to třeba u O2 a T-Mobile jiné? Mám to řešit s Alzou? Je to na reklamaci?

  • Premium
  • Super
  • -
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

Každý operátor má svoji verzi FW sytému  upravenou aby zaručili funkčnost, s navíc musí být zapnutý služba volte i v samoobsluze 

  • Premium, Super DSL
  • Basic, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

VoLTE by u S23 mělo fungovat i u telefonů, které nebyly koupeny přes Vodafone, tady je odkaz na seznam kompatibilních přístrojů.

Potíž může být buď ve staré fyzické SIM kartě nebo nemáš aktivováno VoLTE v Můj Vodafone. Mám za to, že výchozí stav nastavení VoLTE je vypnuto.

  • Agree 1
  • Super 500 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • Compal, 4 x CA modul
  • Brno - Žabovřesky
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

  • Help center

Dobrý den, @McVitasu některých telefonů je potřeba, aby byly zakoupené přímo u nás právě kvůli potřebné firmwarové úpravě, jak psal  @kautskym. U vašeho modelu to ale není nutné - viz dokument od @penca. Kromě podpory v telefonu pak musí být VoLTE aktivní i u nás. Napište nám přes https://tam.je/forum/, podíváme se na to s vámi 🙂 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Link to comment
Share on other sites

image.thumb.png.024d6d35800b270b47391ab6ed8dd016.png

image.thumb.png.d056dd21040e9b8a9a61ede333da93b9.png

V prodejně jsem dostal novou SIMku a nepomohlo to.

Už jsem na to měl požadavek číslo 1-286898633710. Pokud myslíte že to k něčemu bude udělám nový přes web...

 

Edited by McVitas
  • Premium
  • Super
  • -
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

Taky mám S23 a taky v menu telefonu nemám volbu pro zapnutí VoLTE. Mám to aktivováno pouze v Můj Vodafone a telefon se prostě chová tak, že při telefonování zůstává připojen na LTE/5G a data se po dobu hovoru dál přenáší, hotspot funguje bez výpadku taky. Kdysi, tuším na S8 jsem snad míval ikonu indikující aktivní VoLTE, ale od S20 (kupovanou tehdy u Vodafone) tam už myslím nebyla (nebo to zmizelo až s nějakou aktualizací). Není to tedy tak, že se snažíš v menu telefonu aktivovat funkci, která už je aktivní a ovládá se pouze přes Můj Vodafone?

  • Super 500 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • Compal, 4 x CA modul
  • Brno - Žabovřesky
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Tak za prvé 5G je pořád LTE 😉 Zkoušel jsem ten režim sítě přepnout na nižší a nebyl to žádný rozdíl.

@penca pardon ale jak už jsem psal, byl jsem s tím v prodejně Vodafone. Myslíš že i oni jsou natvrdlí a nepoznají že to vlastně funguje?😉 Už v prvním příspěvku jsem psal, že nejsem schopen rozchodit VoLTE, aby se při volání nepřerušovaly data, tzn ano zkoušel jsem to a opravdu když mi někdo zavolá tak  notebook připojený na hotspotu přestane být online a ikonka 4G+ nebo 5G z displeje mobilu zmizí. Aplikace využívající data jako Idos nebo Meteor hned řeknou že to nejde načíst a mám to zkusit znovu až se připojím. To samé když začnu někam volat já, stane se to ihned při začátku vytáčení. Po hovoru mám obvykle chvilku E a pak se to přehodí na 4G+ nebo 5G podle toho kde jsem.

Edited by McVitas
  • Disagree 1
  • Premium
  • Super
  • -
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

OK, první post se dá vyložit i tak, že jen nemůžeš najít volbu pro spuštění VoLTE. A z toho, že jsem byl na prodejně bych moc neodvozoval. Jednou člověk narazí na zkušeného zaměstnance, jindy zase na brigádníka, co je tam první den. Ono to není moc poznat, jestli je nebo není funkce aktivní. V menu telefonu žádná volba není, aktivní VoLTE dokonce ani při hovoru žádná ikona neindikuje, jak tomu bylo dřív. Pokud ale telefon padá při hovoru do edge a padá hotspot, tak se to zdá být jasné. Pak mě napadá už jen zkusit:

  1. Restartovat telefon 🙂,
  2. vyhledat aktualizace FW,
  3. zkusit svoji SIM v jiném telefonu, kde VoLTE určitě funguje,
  4. zkusit jinou SIM s aktivním VoLTE v tvé S23,
  5. reset S23 do továrního nastavení,
  6. vrácení S23 Alze,
  7. reklamaci.
  • Super 500 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • Compal, 4 x CA modul
  • Brno - Žabovřesky
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...