Jump to content

Nefunguje Discovery Science HD


Pavel m

Recommended Posts

Pokud chyba nebude u tebe (za zásuvkou), tak si to snad Vodafone pořeší, nevím proč by tě to mělo zajímat nebo stresovat.

Řešíš to tady už dva měsíce a stále seš jeden telefon od vyřešení situace,  technici jsou taky lidi, takže se určitě domluvíte 😉

Btw. operátoři často vypínají některé frekvence pokud nejsou vysílače vytíženy, obzvláště pak v nočních hodinách, často to bývá právě mezi 0-6h ranní. 

  • Kabel 300 Mb/s
  • -
  • -
  • TC7200
  • Ostrava
Link to comment
Share on other sites

Hlavně zavolejte na technickou podporu! Je k dispozici nonstop a jsou tam lidé opravdu znalí problémů. Nahlaste závadu, domluvte termín technika. Nedávno nám v celém bloku padnul signál a poté polovina frekvencí nešla. A závada byla přímo na zařízení v hlavní skříni na konci celého bloku. Technik nakonec do bytu vůbec nemusel. Hlavně musíte problém nahlásit, oni to na technické podpoře i vidí jak k vám signál jde či najde 😉

  • Basic, Super
  • Super
  • Základní, Family
  • Compal CH7465
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

Už jsem to nahlásil v sobotu i s kompletním popisem. Teď vyčkávám - do 3 prac. dnů, tak to tipuji až na příští týden.  Ano, dva měsíce jsem na to dlabal, nebylo to až tak životně důležité, navíc to nešlo 24 hodin denně. Až teď se muselo něco někde změnit, a to už mi bylo divné, že to jde alespoň večer. Proto jsem se do toho zase dal.

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Rozuzlení záhady- dopadlo to tedy následovně. Minulý týden přišel technik, změřil signál v krabici na chodbě, všechno v pořádku. V bytě tedy namontoval novou ant. krabici již se šroubovacími konektory a dal nový kábel do TV. Jeden mux 770 naběhl skoro v plné síle, pouze ten 762 kolísal od 80 % až do 0%, pořád nahoru - dolů, bylo to nepoužitelné. Tím tedy skončil s tím, že nahlásí výměnu kabelu z krabice na chodně až k TV. Včera přišel "tahač" kabelu a po zjištění, že předchozí technik to jenom proměřil, ale nekontroloval kabel ho začal kontrolovat a našel (zhruba v polovině toho kabelu). Jelikož je kabel podél zdi pod kobercem, tak ve dvou místech byl narušen (bylo to ale otočené směrem ke zdi, takže to nebylo vidět na první pohled). Takže ho střihnul, namontoval spojku a zbytek kabelu natáhl nově. A je po problému, všechny signály jsou 100%. Ale důvod, proč to vždycky vypadlo od 06:00 až do 00:15 stále nejasný. Ale to už je teď jedno. Tímto chci poděkovat za vyřešení mého problému všem zůčastněným (i nezůčastněným).

356536252_1535651877243738_7925033348799263922_n.jpg

356495429_1489040598503844_5717259133407087587_n.jpg

356554986_6346486995433776_5365780212493789273_n.jpg

Edited by cvancara
  • Like it 2
  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...