Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den vylepší Aktualizace Vodafone TV normální a kvalitnější načítání aplikace Vodafone TV a normální načítání programu a kvalitnější obraz bez sekání obrazů a bez problémů Aby Aplikace Fungovala jak má včera se mi stalo že jsem otevřel aplikaci a ukázalo mi to chyba nastal problém nebo chyba došlo k problémů 

Odesláno
  • Centrum péče

Dobré dopoledne, @sopikjosef08, chápu to správně, že se vám nepodařilo aplikaci Vodafone TV spustit? A jde o aplikaci v mobilním telefonu (případně tabletu)? Zkuste prosím v případě potíží ze všeho nejdřív aplikaci přeinstalovat 🙂 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Odesláno

Ano je to Tak v Telefonu se systémem android a Taky v chytré televizi s Android TV  skousel jsem to znovu přeinstalovat ale ukazovalo to pořád stejně prosím Odepiste mi 

Odesláno

ona je nejaka nova aktualizace akp. pro android ?? 

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal bilý
  • brno
Odesláno
  • Centrum péče

@sopikjosef08 V poslední době jsme žádnou aktualizaci mobilní aplikace Vodafone TV nevydávali, takže to, že se vám po přeinstalaci ukazuje pořád původní verze, je v pořádku 🙂 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Odesláno

Dobrý den,

mám podobný problém, několik posledních dní se mi nedaří na Android TV (Sony Bravia) aplikaci Vodafone TV spustit. Objeví se vždy jen logo a nápis Vodafone TV a pak aplikace zamrzne.

Zkoušel jsem 2x odinstalovat a znovu nainstalovat, vymazání mezipaměti, vymazání dat, tovární nastavení, restart Androidu, nic nepomáhá.  

Prosím o radu co s tím.

Odesláno

No, vypadá to, že vyzkoušeno bylo už úplně vše. Takže mě už nic nenapadá. A na Android telefonu spustit lze? Není překročen limit registrovaných zařízení?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
  • Centrum péče

@krehlipa Hezký den, je dobře, že jste to vyzkoušel všechny tyto možnosti 🙂 Návod na kontrolu překročeného limitu v počtu používaných zařízení najdete na https://www.vodafone.cz/pece/televize/vodafone-tv/aplikace-vodafonetv-chytre-tv/. Kdyby ani toto nepomohlo, tak nám prosím zavolejte na 800770077 a vyberte volbu pro technické potíže, případně můžete napsat zprávu přes stránku https://tam.je/forum. 

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

Bohužel musím se připojit.

Problémy s Vodafon TV nejen v mobilu , ale i na android TV. Minulé pondělí 3.4.2023 nemožnost se připojit, hláška "něco se pokazilo, nelze načíst obsah" a pak doporučení počkat a znovu se přihlásit. Problém se opakoval i toto pondělí opět ve večerních hodinách, začalo fungovat až v úterý ráno.. Nevím jak přes den, protože jsem sledoval TV přes kabel.  Jak vidím není to jen můj problém. Přitom HBO max , které mám taktéž přes Vodafone jelo zcela normálně. Taktéž ostatní streamy - Netflix, Prime video, apple TV, Youtube, Voyo ap. jely normálně.

Problém tedy nesouvisí s netem - taktéž jej mám od Vodafone, takže od vás, ale se samotnou apkou Vodafone TV.

Prostě tahle apka se jaksi nepovedla.

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Dobrý den,

tak jsem konečně odhalil co je špatně. Není to počtem zařízení, s podporou jsme zkoušeli i různé restarty, připojit TV napřímo k modemu, protože se jim nezobrazovala ani na síti, odchytávat wiresharkem komunikaci a nic z toho nepomáhalo.

Chyba je jinde. Při startu aplikace se zřejmě nějak chybně vykreslí logovací okno/okna a ty nejsou vidět - nebo jsou mimo zobrazované pole TV. Povedlo se mi ovladačem naklikat do pole přihlášení login a  heslo "do tmy - naslepo" a aplikace se pak normálně rozjela.

Prosím tedy o prověření logování, správného focusu nebo rozlišení obrazovky, aby bylo vidět.

Děkuji

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.