Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Už od včerejška se snažím spojit s operátorem a jen mě to hází do automatu už mě to začíná dost štvát měsíce co měsíc nějaký problém a operátor není k dispozici!

Odesláno
  • Centrum péče

@Veronika HubáčkováPěkné odpoledne, to je zvláštní situace 😞 Linky jsou běžné dostupné. Na jaké telefonní číslo jste volala? Případně se nám ozvěte přes kontaktní formulář https://tam.je/forum a napište do textu té zprávy na jaké telefonní číslo jste volala, z jakého telefonního čísla a datum a čas tohoto kontaktu.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

Dobrý den stále se nemůžu dovolat volala jsem na číslo *77 i 800770077 a stále jen automat že jsou všechny linky obsazené zkouším se dovolat několikrát denně a nic

Odesláno

Zkuste volat v době kdy tam není takový nával, ideálně někdy po poledni, naopak nejhorší je volat ráno, nebo později odpoledne a k večeru.

Screenshot_20230405-104420.png

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Volám několikrát denně v různých časech dnes sem volala dokonce i těsně po 8 ráno a nic 

Už přes týden se nemůžu dovolat takže pochybuji že problém bude v jaký čas volám 

Upraveno uživatelem Veronika Hubáčková

Odesláno

@Veronika Hubáčková musite holt cekat na lince jako kazdy jiny...

 

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odesláno

No jak sama vidíte z toho grafu, tak v 8 ráno je na lince špička, takže to není vhodný čas na to aby se s vámi operátor rychle spojil.

Co vlastně máte za problém, nešlo by to vyřešit pouze přes internet ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Volal jsem v nedeli po poledni a za 10 minut jsem mel vyreseno

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odesláno

Říkám že volám několikrát denně v různých časech (hlavně mezi 10 a 16) a pořád mě to hází do automatu kdyby mě to aspoň pustilo na čekačku ale nepustí místo toho mi to 2 zopakuje menu jak co mám dělat v aplikaci a když nic nežádám tak mi to hovor ukončí snažím se změnit informace a ne přes internet to nejde (ani přes aplikaci) druhý den mi přijde SMS ať zavolám operátorovi ale to je ten problém prostě se mi nejde spojit 

Odesláno

v hlasovém automatu stačí dát 1, poté zadáte heslo a potvrdíte křížekem a pak 0 a jste na čekačce @Veronika Hubáčková

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.