Posted March 30, 20232 yr Už od včerejška se snažím spojit s operátorem a jen mě to hází do automatu už mě to začíná dost štvát měsíce co měsíc nějaký problém a operátor není k dispozici!
March 30, 20232 yr Care Centre @Veronika HubáčkováPěkné odpoledne, to je zvláštní situace 😞 Linky jsou běžné dostupné. Na jaké telefonní číslo jste volala? Případně se nám ozvěte přes kontaktní formulář https://tam.je/forum a napište do textu té zprávy na jaké telefonní číslo jste volala, z jakého telefonního čísla a datum a čas tohoto kontaktu. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
April 5, 20232 yr Dobrý den stále se nemůžu dovolat volala jsem na číslo *77 i 800770077 a stále jen automat že jsou všechny linky obsazené zkouším se dovolat několikrát denně a nic
April 5, 20232 yr Zkuste volat v době kdy tam není takový nával, ideálně někdy po poledni, naopak nejhorší je volat ráno, nebo později odpoledne a k večeru. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
April 5, 20232 yr Volám několikrát denně v různých časech dnes sem volala dokonce i těsně po 8 ráno a nic Už přes týden se nemůžu dovolat takže pochybuji že problém bude v jaký čas volám Edited April 5, 20232 yr by Veronika Hubáčková
April 5, 20232 yr @Veronika Hubáčková musite holt cekat na lince jako kazdy jiny... Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha
April 5, 20232 yr No jak sama vidíte z toho grafu, tak v 8 ráno je na lince špička, takže to není vhodný čas na to aby se s vámi operátor rychle spojil. Co vlastně máte za problém, nešlo by to vyřešit pouze přes internet ? Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
April 5, 20232 yr Volal jsem v nedeli po poledni a za 10 minut jsem mel vyreseno Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh
April 6, 20232 yr Říkám že volám několikrát denně v různých časech (hlavně mezi 10 a 16) a pořád mě to hází do automatu kdyby mě to aspoň pustilo na čekačku ale nepustí místo toho mi to 2 zopakuje menu jak co mám dělat v aplikaci a když nic nežádám tak mi to hovor ukončí snažím se změnit informace a ne přes internet to nejde (ani přes aplikaci) druhý den mi přijde SMS ať zavolám operátorovi ale to je ten problém prostě se mi nejde spojit
April 6, 20232 yr v hlasovém automatu stačí dát 1, poté zadáte heslo a potvrdíte křížekem a pak 0 a jste na čekačce @Veronika Hubáčková Premium+, Super DSL Basic+, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.