Návštěvník Tymofii Odesláno 18. února 2023 Sdílet Odesláno 18. února 2023 (upraveno) Dobré odpoledne, koupil jsem si balíček #jevtobe pro neomezený internet, píše mi rychlost 10 Mbps, ve skutečnosti rychlost dosahuje sotva 2,5 Mbps, co mám dělat? Upraveno 18. února 2023 uživatelem Tymofii Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 18. února 2023 Sdílet Odesláno 18. února 2023 Zavolat na zákaznickou linku a službu reklamovat. Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tymofii Odesláno 19. února 2023 Sdílet Odesláno 19. února 2023 Číslo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 20. února 2023 Sdílet Odesláno 20. února 2023 Ty nemáš přístup na oficialní stránky Vodafone? Centrum péče - Vodafone.cz 1 Citovat Super 500 Mb/s - Komplet STB Vodafone, modem Compal CH7465 Jirkov Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 20. února 2023 Sdílet Odesláno 20. února 2023 Stránky Vodafone, Google či jiný vyhledávač, uložené číslo na SIM kartě... Takových možností na pár kliknutí. Zkus třeba *77 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 20. února 2023 Centrum péče Sdílet Odesláno 20. února 2023 @Tymofii Pěkný den, vypadá to, že tarif není správně nastavený. Klidně se nám ozvěte i online cestou přes https://tam.je/forum, pomůžeme 🙂 Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.