Jump to content

neprovedene inkaso


homberg

Recommended Posts

Zdravim, mam dotaz k problemu, ktery mam s inkasem. Pred asi dvema mesici jsem nechtene zrusil platbu inkasem za sluzby Vodafone. Zaplatil jsem tedy prevodem a znovu nastavil inkaso. Ovsem pristi mesic jsem dostal zpravu, ze Vodafone si nedokazal inkasovat penize a musel jsem tedy pltabu opet provest prevodem. Prekontroloval jsem vsechny parametry a zdalo se, ze vse je jak ma byt. Ovsem dalsi mesic stejny problem - opet neprovedene inkaso. Kde muze byt problem? Castka k inkasu je dostatecna i s pripadnou rezervou. Napada me snad jediny mozny duvod - cislo uctu. Puvodni inkaso bylo na ucet exUPC. Po zruseni a znovu nastaveni jsem nastavil ten stejny ucet, ale asi jsem mel nastavit novy ucet Vodafone? Ze by si Vodafone neumel propojit tyhle dva ucty, kdyz uz je ma?

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

přesně tak musíte nastavit nové číslo účtu na inkaso, které je již Vodafone účet:

 

Nastavte inkaso v bance ve prospěch našeho účtu: 217077033/0300.

Zařídíte to v internetovém bankovnictví nebo na pobočce banky.

Nezadávejte žádný variabilní ani specifický symbol.

Nastavte si inkasní limit - maximální měsíční částku, která se může převést z vašeho účtu na účet Vodafonu (doporučujeme nechat dostatečnou rezervu nad rámec běžné částky).

Připravili jsme pro vás také návody, jak nastavit inkaso v internetovém bankovnictví.

Aktivujte si inkaso v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Služby - Nastavení Vyúčtování a limitů.

Najděte nabídku Inkaso a zde si inkaso zapněte a zadejte číslo svého bankovního účtu. Nakonec klikněte na Uložit.

Aktivaci inkasa vám potvrdíme SMSkou.

  • Agree 1
  • Kabel 1000 Mb/s
  • Premium 5G
  • Komplet
  • Vodafone Station,Telefon 30,xDSL 250Mb/s
  • Praha
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

  • Help center

@homberg Pěkný den, pokud jste si aktivoval inkaso nově, tak je potřeba použít aktuální inkasní číslo účtu, které je 217077033/0300. Případné další informace najdete tady: https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/inkaso/inkaso/.

  • Optical 500 Mb/s
  • Premium 5G
  • Komplet
  • VTV Premium box
  • Pardubice
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Trochu ozivim tohle vlakno. Dnes je 15.3.2023 a od meho pokusu z prosince 2022 se teprve dnes poprve podarilo uskutecnit platbu inkasem! Nevim, jak to ma Vodafone nastavene, ale kdyz jsem opetovne nastavoval inkaso, zadal jsem zprvu stare cislo uctu (UPC). Jak mne bylo zde i na strankach podpory oznameno, mel jsem nastavit jiz novy inkasni ucet (Vodafone). No, abych to rekl strucne - ani nahodou. Ani s timto uctem si Vodafone nebyl schopen inkasovat ode mne penize. V unoru jsem tam tedy jako posledni moznost nastavil zpet stare cislo UPC uctu a voala, kouzlo se podarilo.

Tak treba tahle moje zkusennost nekomu pomuze, nebo se na to kompetentni lide mrknou.

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

Me trochu strasis. Jsem si rusil SIPO a poplatek za internet jsem si nechal strhavat k telefonu, ktery mi uspesne strhavaji vic jak 15 let. Jeden doplatek jsem musel zadat rucne (za stare cislo platce) a zatim mi VF nestahlo. Tak uvidim. Predtim mi VF stahoval +/- 20 den v mesici

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...