Jump to content

Rušení ve zpětném kanále (upload)


Puppy2022
 Share

Go to solution Solved by Puppy2022,

Recommended Posts

Lokalita Praha 7. Ztrátovost paketů přes 15 procent. ČTÚ Net Test ukazuje, že download je v pořádku (300 Mbps), zatímto test uploadu se buďto vůbec nedokončí nebo ukazuje 0 celá nula nic. PC je připojeno kabelem, žádné Wi-Fi. Modem jsem již také restartoval.

Děkuji.

Pinging 62.24.76.1 with 32 bytes of data:
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=10ms TTL=254
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=9ms TTL=254
Request timed out.
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=10ms TTL=254
Request timed out.
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=10ms TTL=254
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=12ms TTL=254
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=6ms TTL=254
Request timed out.
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=11ms TTL=254
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=10ms TTL=254
Request timed out.
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=9ms TTL=254
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=9ms TTL=254
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=7ms TTL=254
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=6ms TTL=254
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=6ms TTL=254
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=7ms TTL=254
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=6ms TTL=254

Ping statistics for 62.24.76.1:
    Packets: Sent = 19, Received = 15, Lost = 4 (21% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 6ms, Maximum = 12ms, Average = 8ms

 

Edited by Puppy2022
  • Kabel 300 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal 3.0
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

To, že si to tu někdo přečte neznamená, že s tím může něco udělat.

Praha 7 je celkem rozlehlá a problém může být jen v jednom domě (klidně i jen v jednom bytě).

Takže je vždy potřeba nahlasit na zákaznickou linku poruchu, a tam se buď domluví návštěva technika nebo sdělí nějaké další informace ..

  • Agree 3
  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Link to comment
Share on other sites

  • Help center

@Puppy2022Pěkné odpoledne, tady nemáme přístup k zákaznickým účtům, abychom mohli ověřit přímo vaše zařízení i služby. Veškeré výpadky, které se týkají kabelových služeb uvádíme na stránkách https://www.vodafone.cz/vypadky/. Pokud by zde výpadek nebyl uvedený a sledoval byste potíže se službami, je dobré nás kontaktovat telefonicky na lince 800 77 77 31 nebo 800 77 00 77, aby vše mohl s vámi operátor zkontrolovat.

  • Agree 1
  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...