Puppy2022 Posted October 19, 2022 Share Posted October 19, 2022 (edited) Lokalita Praha 7. Ztrátovost paketů přes 15 procent. ČTÚ Net Test ukazuje, že download je v pořádku (300 Mbps), zatímto test uploadu se buďto vůbec nedokončí nebo ukazuje 0 celá nula nic. PC je připojeno kabelem, žádné Wi-Fi. Modem jsem již také restartoval. Děkuji. Pinging 62.24.76.1 with 32 bytes of data: Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=10ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=9ms TTL=254 Request timed out. Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=10ms TTL=254 Request timed out. Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=10ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=12ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=6ms TTL=254 Request timed out. Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=11ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=10ms TTL=254 Request timed out. Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=9ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=9ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=7ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=6ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=6ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=7ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=6ms TTL=254 Ping statistics for 62.24.76.1: Packets: Sent = 19, Received = 15, Lost = 4 (21% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 6ms, Maximum = 12ms, Average = 8ms Edited October 19, 2022 by Puppy2022 Quote Kabel 300 Mb/s - - Compal 3.0 Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted October 19, 2022 Share Posted October 19, 2022 Děkuješ za co? S tím se musíš obrátit na operátora a nahlásit závadu. Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solution Puppy2022 Posted October 19, 2022 Author Solution Share Posted October 19, 2022 Myslel jsem, že to tu čte i Vodafone. Nicméně se to konečně objevilo jako nahlášený výpadek. 1 Quote Kabel 300 Mb/s - - Compal 3.0 Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
technik Posted October 19, 2022 Share Posted October 19, 2022 To, že si to tu někdo přečte neznamená, že s tím může něco udělat. Praha 7 je celkem rozlehlá a problém může být jen v jednom domě (klidně i jen v jednom bytě). Takže je vždy potřeba nahlasit na zákaznickou linku poruchu, a tam se buď domluví návštěva technika nebo sdělí nějaké další informace .. 3 Quote - - Jiná služba nic UPC Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Veronika - Vodafone Posted October 19, 2022 Help center Share Posted October 19, 2022 @Puppy2022Pěkné odpoledne, tady nemáme přístup k zákaznickým účtům, abychom mohli ověřit přímo vaše zařízení i služby. Veškeré výpadky, které se týkají kabelových služeb uvádíme na stránkách https://www.vodafone.cz/vypadky/. Pokud by zde výpadek nebyl uvedený a sledoval byste potíže se službami, je dobré nás kontaktovat telefonicky na lince 800 77 77 31 nebo 800 77 00 77, aby vše mohl s vámi operátor zkontrolovat. 1 Quote 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.