Puppy2022 Odesláno 19. října 2022 Sdílet Odesláno 19. října 2022 (upraveno) Lokalita Praha 7. Ztrátovost paketů přes 15 procent. ČTÚ Net Test ukazuje, že download je v pořádku (300 Mbps), zatímto test uploadu se buďto vůbec nedokončí nebo ukazuje 0 celá nula nic. PC je připojeno kabelem, žádné Wi-Fi. Modem jsem již také restartoval. Děkuji. Pinging 62.24.76.1 with 32 bytes of data: Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=10ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=9ms TTL=254 Request timed out. Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=10ms TTL=254 Request timed out. Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=10ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=12ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=6ms TTL=254 Request timed out. Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=11ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=10ms TTL=254 Request timed out. Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=9ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=9ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=7ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=6ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=6ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=7ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=6ms TTL=254 Ping statistics for 62.24.76.1: Packets: Sent = 19, Received = 15, Lost = 4 (21% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 6ms, Maximum = 12ms, Average = 8ms Upraveno 19. října 2022 uživatelem Puppy2022 Citovat Kabel 300 Mb/s - - Compal 3.0 Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 19. října 2022 Sdílet Odesláno 19. října 2022 Děkuješ za co? S tím se musíš obrátit na operátora a nahlásit závadu. Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Řešení Puppy2022 Odesláno 19. října 2022 Autor Řešení Sdílet Odesláno 19. října 2022 Myslel jsem, že to tu čte i Vodafone. Nicméně se to konečně objevilo jako nahlášený výpadek. 1 Citovat Kabel 300 Mb/s - - Compal 3.0 Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
technik Odesláno 19. října 2022 Sdílet Odesláno 19. října 2022 To, že si to tu někdo přečte neznamená, že s tím může něco udělat. Praha 7 je celkem rozlehlá a problém může být jen v jednom domě (klidně i jen v jednom bytě). Takže je vždy potřeba nahlasit na zákaznickou linku poruchu, a tam se buď domluví návštěva technika nebo sdělí nějaké další informace .. 3 Citovat - - Jiná služba nic UPC Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 19. října 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 19. října 2022 @Puppy2022Pěkné odpoledne, tady nemáme přístup k zákaznickým účtům, abychom mohli ověřit přímo vaše zařízení i služby. Veškeré výpadky, které se týkají kabelových služeb uvádíme na stránkách https://www.vodafone.cz/vypadky/. Pokud by zde výpadek nebyl uvedený a sledoval byste potíže se službami, je dobré nás kontaktovat telefonicky na lince 800 77 77 31 nebo 800 77 00 77, aby vše mohl s vámi operátor zkontrolovat. 1 Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.