Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Už nějakou dobu se snažím ověřit svou emailovou adresu v Muj Vodafone. Kliknu na volbu Ověřit, přijde mi email, kliknu na odkaz, poděkuje mi to za ověření. Odhlásím se z Muj Vodafone, znovu se přihlásím. Email je stále Neověřený. Takto to probíhá několik měsíců. Kde je problém ? Děkuji za odpověď.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10
Odesláno

U mě to samé. Takže by mě taky zajímalo, proč to stále hlásí, že email je neověřený...

Odesláno

No vidíte, mně nepřijde ani ten mail.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odesláno
  • Centrum péče

@petrmetPěkné odpoledne, nyní se tedy přihlásíte do samoobsluhy svým číselným heslem? Napište nám přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, abychom se mohli podívat na nastavení v systému. 

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Nezklamala jste, jako téměř vždy jste nepochopila. Nejde o přihlašování do Muj Vodafone, ale o to, že ve svém profilu mám červeně napsáno, že nemám ověřenou emailovou adresu, i když ji používám 16 let a chodí mi na ní veškeré vyúčtování, upozornění na odstávky atd.

Kupodivu jsem se teď znovu přihlásil do Muj Vodafone a zjistil jsem, že po 5ti měsících se mi podařilo včera v noci ověřit  adresu.

Takže mohu ostatním doporučit trpělivost a třeba se jim to taky za půl roku podaří .😃

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10
Odesláno

Ten problém s ověřením emailu jsem měl před několika týdny když mě migrovali také, ale neměl jsem chuť se s tím zabývat, tak jsem to nechal být a dneska koukám že email je ověřený.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
29 minutes ago, petrmet said:

Nejde o přihlašování do Muj Vodafone, ale o to, že ve svém profilu mám červeně napsáno, že nemám ověřenou emailovou adresu, i když ji používám 16 let a chodí mi na ní veškeré vyúčtování, upozornění na odstávky atd.

Obrázek vydá za tisíce slov, takže já to mám takhle:

vodafone-email.jpg

Upraveno uživatelem freekarol

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.