Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den, od přechodu z upc k vodafonu to prostě vypadává a je to úplně k ničemu. Online podporu nemáte, abych se mohl vůbec přihlásit na vašich stránkách musel jsem jít na prodejnu.. 😄 Dávám tomu poslední šanci tady. Ale celková zkušenost obrovská tragédie. Lokalita Praha 15, přesněji Hornoměcholupská. Služba Pevný internet Kabel 150 Mbps. Seká se to a vypadává jak na wi-fi tak přes ethernet. ID je asi tohle 80689379.

Upraveno uživatelem Lukáš Hanslík

Odesláno
Objednat technika, aby dojel na místo a vše osobně prověřil. Jinak zákaznická podpora je na tel. 241 00 51 00
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Chodit v těchto případech na prodejnu je zbytečný, lepší je zavolat na technickou podporu, buďto číslo které uvedl Adolf, nebo 800777731 a požádat je o prověření linky, to můžou udělat hned a pak případně poslat technika.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

@Adolf.Shitlerto je sice číslo na podporu ale ještě původních zákazníku UPC, pro zmigrované klienty už je jiná linka

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
To je fuk, operátor call-centra ten hovor v pohodě přesměruje kam je potřeba :)
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

@Lukáš Hanslík Zdravím, signál krásný, ztrátovost žádná, výpadky modemu jsou jen ve chvíli, kdy jste ho nejspíše manuálně restartoval. Nevidím jediný důvod, proč by mělo vypadávat. Poslední výpadek v lokalitě byl 13.2.2022

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Viděl bych to na problém s wifi u modemu, taky mi to v poslední době nějak blbne.

  • -
  • -
  • -
  • CA
  • Brno
Odesláno

Dobrý den, rovněž krátkodobé výpadky. 
pro Marek-26: Marek píše: “Nevidím jediný důvod, proč by mělo vypadávat”. Co to je za odpověď ? Ti, co výpadky mají (a je jich asi docela dost), je prostě mají a je nutno s tím něco dělat !  To že Marek nevidí důvod,  určitě neznamená, že ten problém není. Odpovědi podobného charakteru jsou dle mě úplně k ničemu. Přeji hezký den

Odesláno

@paleto Je třeba asi chápat kontext, který Vám uniká a číst řádně, co někdo píše. Píšu, že na tom daném, konkrétním modemu žádné výpadky vidět nejsou, modem je online, signálové hodnoty jsou v pořádku, ztrátovost žádná atd. proto nevidím důvod výpadků. Pak můžeme polemizovat, kdo jak vnímáme slovo výpadek a co se pod ním všechno skrývá. Nikde jsem nepsal, že si někdo vymýšlí atp.

 

... vlastně nevím, proč těmito reakcemi marním svůj čas ...

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Ono to je sice hezký, že se modem hlásí jako on-line a bez výpadků, ale pokud má vadný porty (na jednom modemu mi fungují jen 2/4) nebo problémy s wifi modulem, tak to na dálku stejně neodhalíte. Autorovi tématu doporučuji domluvit technika na výměnu modemu, sám se na to chystám taky. Pokud by ani to nepomohlo, zřejmě bude chyba v kabeláži či koncovém zařízení. 

  • -
  • -
  • -
  • CA
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.