Návštěvník Lukáš Hanslík Odesláno 23. dubna 2022 Sdílet Odesláno 23. dubna 2022 (upraveno) Dobrý den, od přechodu z upc k vodafonu to prostě vypadává a je to úplně k ničemu. Online podporu nemáte, abych se mohl vůbec přihlásit na vašich stránkách musel jsem jít na prodejnu.. 😄 Dávám tomu poslední šanci tady. Ale celková zkušenost obrovská tragédie. Lokalita Praha 15, přesněji Hornoměcholupská. Služba Pevný internet Kabel 150 Mbps. Seká se to a vypadává jak na wi-fi tak přes ethernet. ID je asi tohle 80689379. Upraveno 23. dubna 2022 uživatelem Lukáš Hanslík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 23. dubna 2022 Sdílet Odesláno 23. dubna 2022 Objednat technika, aby dojel na místo a vše osobně prověřil. Jinak zákaznická podpora je na tel. 241 00 51 00 1 Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 23. dubna 2022 Sdílet Odesláno 23. dubna 2022 Chodit v těchto případech na prodejnu je zbytečný, lepší je zavolat na technickou podporu, buďto číslo které uvedl Adolf, nebo 800777731 a požádat je o prověření linky, to můžou udělat hned a pak případně poslat technika. 2 Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 23. dubna 2022 Sdílet Odesláno 23. dubna 2022 @Adolf.Shitlerto je sice číslo na podporu ale ještě původních zákazníku UPC, pro zmigrované klienty už je jiná linka 2 1 Citovat Premium, Super DSL Basic, Premium 5G, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B, Vodafone TV Standard Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 23. dubna 2022 Sdílet Odesláno 23. dubna 2022 To je fuk, operátor call-centra ten hovor v pohodě přesměruje kam je potřeba :) 2 1 Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 24. dubna 2022 Sdílet Odesláno 24. dubna 2022 @Lukáš Hanslík Zdravím, signál krásný, ztrátovost žádná, výpadky modemu jsou jen ve chvíli, kdy jste ho nejspíše manuálně restartoval. Nevidím jediný důvod, proč by mělo vypadávat. Poslední výpadek v lokalitě byl 13.2.2022 1 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MacLuke Odesláno 24. dubna 2022 Sdílet Odesláno 24. dubna 2022 Viděl bych to na problém s wifi u modemu, taky mi to v poslední době nějak blbne. Citovat - - - CA Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník paleto Odesláno 24. dubna 2022 Sdílet Odesláno 24. dubna 2022 Dobrý den, rovněž krátkodobé výpadky. pro Marek-26: Marek píše: “Nevidím jediný důvod, proč by mělo vypadávat”. Co to je za odpověď ? Ti, co výpadky mají (a je jich asi docela dost), je prostě mají a je nutno s tím něco dělat ! To že Marek nevidí důvod, určitě neznamená, že ten problém není. Odpovědi podobného charakteru jsou dle mě úplně k ničemu. Přeji hezký den Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 24. dubna 2022 Sdílet Odesláno 24. dubna 2022 @paleto Je třeba asi chápat kontext, který Vám uniká a číst řádně, co někdo píše. Píšu, že na tom daném, konkrétním modemu žádné výpadky vidět nejsou, modem je online, signálové hodnoty jsou v pořádku, ztrátovost žádná atd. proto nevidím důvod výpadků. Pak můžeme polemizovat, kdo jak vnímáme slovo výpadek a co se pod ním všechno skrývá. Nikde jsem nepsal, že si někdo vymýšlí atp. ... vlastně nevím, proč těmito reakcemi marním svůj čas ... Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MacLuke Odesláno 24. dubna 2022 Sdílet Odesláno 24. dubna 2022 Ono to je sice hezký, že se modem hlásí jako on-line a bez výpadků, ale pokud má vadný porty (na jednom modemu mi fungují jen 2/4) nebo problémy s wifi modulem, tak to na dálku stejně neodhalíte. Autorovi tématu doporučuji domluvit technika na výměnu modemu, sám se na to chystám taky. Pokud by ani to nepomohlo, zřejmě bude chyba v kabeláži či koncovém zařízení. Citovat - - - CA Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.