Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

zdravím,

na PC(Win10pro64) při přihlašování „Vodafone TV“ ve webovském prohlížeči (CHROME, EDGE) se hlásí chyba:

Dosáhli jste maximálního počtu zařízení. Odstraňte nějaké zařízení z účtu Můj Vodafone. (WA204).

V přehledu připojených zařízení není nic k odebrání 0/10. Tato chyba se mi objevila už vícekrát, druhý den zmizela. Nyní nezmizela a už je tam několik dnů,. Na mobilu (Android12), přihlášení přes aplikaci „Vodafone TV“ funguje perfektně.

Co s tím?  

Vyřešil Návštěvník Drápela

Přejít na řešení
Odesláno
  • Centrum péče

@Drápela Dobré dopoledne, zavolejte nám prosím ohledně toho na číslo 800 77 77 31, kolegové se na to s vámi podívají a pomůžou vám situaci vyřešit 🙂 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Odesláno

 na číslo 800 77 77 31 se nelze dovolat, neboť nikdo to nezvedne jen automat 😞 

Odesláno
Jestli to nebude tím, že je neděle - den pracovního klidu...
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Ahoj, mám stejný problém.

Také ve windows 10x64 pod liobvolným prohlížečem.

Pokud se o to pokusím na jiné platformě v prohlížeči, která dříve ještě nebyla pro přihlášení k TV použita, pak dostanu stejnou chybu.

Z toho usuzuji, že opravdu došlo k přetečení seznamu zařízení.

Nicméně, v profilu není možnost tento seznam zařízení spravovat. Navíc vidím jenom nesmyslnou informaci o tom, že je tam 0/10 zařízeni xD

Nejhorší na tom je, že z podstaty věci jako uživatel nemám šanci nic vyřešit.

Operátor mlží ve smyslu změňte si heslo, odhlaste se a pod. Pak, že mi odpoví technici, ale nikdo nevolal. Asi tam fakt mají problém.

A to nemluvím o tom, že po převedení služeb z UPC pod VodafoneTV jsme jako zákazníci získali službu, která je technologicky krokem zpět. 

Ve webové aplikaci při změně programu a jedno jestli nahrávka, zpětné shlédnutí nebo živák, se aplikace zasekne na chybě přístupu k médiu a pomůže buď refresh nebo odmazání cookees. 

Aplikace si nerozumí s IPv6, a my, co jsme za IPv6 routerem, máme hold smůlu. Musel jsem si kvůli tomu pořídit další router extra pro TV apku. 

Náhled chyby

Odesláno
  • Řešení

 Zdravím,

 informace pro uživatele kteří mají "chybou (WA204-0/10)". Nesnažte se ji opravit typem „vystoupit nastoupit“ a podobně  ale volejte servis. Chyba byla pro můj účet opravena. Tato zpráva platí pro den 25.04.2022 a možná několik měsíců kdy asi nadobro zmizí. Tímto děkuji servisu za vyřešení mého problému.

PD

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.