Guest brejk Posted April 22, 2022 Share Posted April 22, 2022 Zdravím, volali mi 3 čísla a nedaří se mi zjistit jestli je to reálné předčíslí, nebo podvod, nedaří se mi to dohledat, vždy se ozvalo jen chrčení, tak snad tady někdo bude vědět. Jsou to: +420 667, +420 628, +420 682 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ondrej1 Posted April 22, 2022 Share Posted April 22, 2022 Taky mi to volalo, velice špatná angličtina v nějakém call centru, buď podvod, nebo nesmysl. Položit, neřešit. Quote Super, Premium - - Compal CH7465, Vodafone Station WiFi 5 Zlín Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daviddvbc Posted April 22, 2022 Share Posted April 22, 2022 Nejsem odborník, ale asi si někdo (podvodník) změnil caller id. 1 Quote Basic 250 Mb/s - Komfort Compal CH7465VF, 1x CAM Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted April 22, 2022 Share Posted April 22, 2022 Pokud to bude hodně obtěžující, pak by měl operátor na vyžádání poskytnout údaje o skutečném čísle, ze kterého bylo voláno (je to ale tuším za nějaký poplatek). 1 Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest brejk Posted April 22, 2022 Share Posted April 22, 2022 ok, děkuji za info. Výsledek je, tyto čísla ani nezvedat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted April 22, 2022 Share Posted April 22, 2022 Nebo si tyto předvolby v telefonu úplně zablokovat. 1 Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...