Odesláno 22. dubna 2022 3 roky V létě 2021 jsem vypověděla službu UPC. Celkem jsem to udělala 3x, protože po fúzi s Vodafone tam je obrovský zmatek a nepořádek a nedokázali to zprocesovat. Vznikl mi přeplatek, ovšem Vodafone má špatně zaznamenána data a eviduje nedoplatek. Řeším to od listopadu 2021 a bez výsledku. Na pobočkách se do toho odmítají pustit, na maily mi chodí odpovědi, že se někdo ozve a nikdy se to nestane a telefonicky nic nezmuzu, protože nemám již platné číslo smlouvy. Do toho byla moje domnělá pohledávka předána společnosti na vymáhání, kde sedí banda nekvalifovanych lidí neschopných věc pochopit, natož řešit. Co s tím?
Odesláno 22. dubna 2022 3 roky Centrum péče @Linda Dobrý den, Lindo, psala jste nám prosím na adresu poradime@vodafone.com? Pokud ne, tak to prosím udělejte a pak mi sem případně napište číslo vašeho požadavku, které vám přijde v automatické odpovědi, požádám kolegy, aby se na to podívali a vše s vámi vyřešili 🙂 - Premium 5G ALLinONE - Chrudim
Odesláno 22. dubna 2022 3 roky Případně se obrátit na Český telekomunikační úřad, který tyto spory řeší. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 22. dubna 2022 3 roky @Linda pěkný večer, chtěl jsem se jen zeptat, jelikož u UPC se platilo dopředu a u Vodafone zpětně, nemohl tedy nedoplatek vzniknout takto? Když se po převodu mění platby Premium+, Super DSL Super, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623 Praha, Nová Ves
Odesláno 9. května 2022 3 roky Vážení, mám stejný problém jako Linda. Já mít takový bordel ve firmě tak už jsem zkrachoval. V září zaslána výpověď doporučeně- údajně nebyla doručena i když vím, že byla. V Prosinci volali, že máme přeplatek a že nám pošlou adresu kam vrátit zařízení - nic nepřišlo. V únoru přišla adresa kam zařízení poslat - ten den bylo odesláno. V dubnu přišla upomínka od vymáhací společnosti. Čili 2x nepřišla pošta, nedá se dovolat, nikdo to neřeší, vymáhací společnost nekomunikuje a na email poradime@... serou. To je email kam se posílá pošta kterou nikdo řešit nebude. Již jsem podal podnět a podklady na ČTÚ.
Odesláno 10. května 2022 3 roky Když pošlu výpověď doporučeně, tak mám doklad od odeslání a na poště snadno zjistím, jestli byla zásilka příjemci doručena - a tudíž mě vůbec nezajímá, jestli někdo začne tvrdit, že údajně nic nedostal. To stejné u vrácení zařízení. Pokud jde o jakousi vymáhací společnost, tak to lze klidně hodit za hlavu a nereagovat. - - - - -
Odesláno 10. května 2022 3 roky Doklad budete mit pouze v pripade dorucenky. Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh
Odesláno 10. května 2022 3 roky Doklad od podání zásilky je vždy, pokud se jedná o zásilku doporučenou. Ideálně je ale posílat i s dodejkou, protože potom má odesílatel v ruce i potvrzení od převzetí ze strany příjemce. - - - - -
Odesláno 10. května 2022 3 roky @Tubedoklad o odeslání pošta předá vždy v případě doporučeného psaní. A kdo má klientskou kartu ČP, tak mu dojde automaticky doručenka na eamil. Nějak se mi nechce věřit, že Vodafone dá k vymáhání něco, co bylo skutečně odesláno (tedy fakticky, předložením potvrzení). Bohužel, z vlastní zkušenosti vím, že někteří lidé dokáží vymýšlet takové sci-fi příběhy, že scénárista Star Wars je oproti nim začátečník. Basic Basic+ - - Brno
Odesláno 10. května 2022 3 roky A komu se nechce chodit na poštu, ten může z webu odeslat Dopis Online (platba za odeslání je možná platební kartou). - - - - -
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.