Guest Keendee Posted March 14, 2022 Share Posted March 14, 2022 Dobrý den. Bylo nám vyměněno zařízení z UPC na Vodafone, ale nepřišla žádná přihlašovací SMS po výměně zařízení. Vopalecký Quote Link to comment https://www.techforum.cz/topic/60959-bez-p%C5%99ihla%C5%A1ovac%C3%AD-sms/ Share on other sites More sharing options...
Gorole Posted March 25, 2022 Share Posted March 25, 2022 Chce to zavolat na infolinku 800 77 00 77 Quote Kabel 500 Mb/s - Klasik Compal CH7465; Cl karta Ostrava Link to comment https://www.techforum.cz/topic/60959-bez-p%C5%99ihla%C5%A1ovac%C3%AD-sms/#findComment-453649 Share on other sites More sharing options...
Daviddvbc Posted March 25, 2022 Share Posted March 25, 2022 Uvedl jste správně své tel. číslo? Pokud jste předtím měl UPC, vaše původní smlouva mohla být hodně stará. Třeba 15 let. Možná se vám za tu dobu změnilo číslo. Quote Basic 250 Mb/s - Komfort Compal CH7465VF, 1x CAM Brno Link to comment https://www.techforum.cz/topic/60959-bez-p%C5%99ihla%C5%A1ovac%C3%AD-sms/#findComment-453652 Share on other sites More sharing options...
Marek-26 Posted March 25, 2022 Share Posted March 25, 2022 No, bez toho čísla by mu asi nevolali. 1 Quote Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Link to comment https://www.techforum.cz/topic/60959-bez-p%C5%99ihla%C5%A1ovac%C3%AD-sms/#findComment-453656 Share on other sites More sharing options...
Daviddvbc Posted March 26, 2022 Share Posted March 26, 2022 To je pravda. Je ale otázkou, jestli mu, třeba nevolali na pevnou. Ta se nezměnila, ale mobil uvedený na smlouvě se mohl změnit. Potřebné info mu potom přišlo emailem. Quote Basic 250 Mb/s - Komfort Compal CH7465VF, 1x CAM Brno Link to comment https://www.techforum.cz/topic/60959-bez-p%C5%99ihla%C5%A1ovac%C3%AD-sms/#findComment-453663 Share on other sites More sharing options...
Help center Ondra - Vodafone Posted March 28, 2022 Help center Share Posted March 28, 2022 @Keendee Pěkný den, samoobsluhu najdete na adrese https://www.vodafone.cz/muj/. Pokud neznáte přihlašovací údaje, je několik možností, jak můžete požádat o nové heslo. Jde to telefonicky, osobně nebo přes písemnou žádost. Podrobně najdete tyto možnosti popsané na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/hesla/zapomnel-jste-heslo/ (část Jak obnovit heslo, pokud máte paušál, pevný internet nebo TV?). Quote Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Link to comment https://www.techforum.cz/topic/60959-bez-p%C5%99ihla%C5%A1ovac%C3%AD-sms/#findComment-453687 Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.