Jump to content

Nejde se přihlásit do Můj Vodafone


Guest FioFioFio

Recommended Posts

  • Help center

@Radomír Polách Pěkné dopoledne, pro registraci na stránkách https://www.vodafone.cz/overeni-udaju/ zadáváte variabilní symbol exUPC služeb a postupujete podle pokynů na obrazovce k vygenerování hesla pro komunikaci. Můžete si také potom nastavit přihlašování e-mailem. Pokud nemáte aktivní přihlašování e-mailem, tak se do Můj Vodafone přihlásíte číslem služby (v případě pevného připojení nebo televizních služeb začíná číslicí 8 nebo 9) nebo číslem plátce (informace máte v SMS zprávě) a heslem administrátora.  

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

Guest KejPi

Mam to uplne stejne, to je neuveritelny amaterismus. Nejdriv mi prisla SMS na cislo, co jsem mel registrovany u UPC, ze me budou prevadet, internet vypadl, ale neprislo, ze me prevedli. Pak jsem se po tydnu podival na stare cislo, ktere mam u VF, ale uz leta nepouzivam a tam mi napsali, ze jsem byl prevedeny a ze mi prihlasovani do Samoobsluhy zustava stejne. Tam se porad prihlasim pod tim starym telefonnim cislem, ale internet tam samozrejme neni a na ex-upc uz se neprihlasim. Overeni pres variabilni symbol taky nefunguje a zadne cislo platce nemam. 

---

Není možné ověřit
Zadaný variabilní symbol služby není možné ověřit. Zkontrolujte prosím správnost zadávaných údajů a vyplňte formulář znovu.

---

Fakt nemam cas travit hodiny cekanim na zakaznicke lince.

Link to comment
Share on other sites

@KejPioverovaci způsob jsem opravdu dělal u známe jak je psaní na webu a vše proběhlo v pořádku 

jeste záleží zda k tomu původnímu telefonimu číslu mate administrátorske heslo či uživatelské 

Edited by kautskym
  • Premium, Premium DSL
  • Basic, Premium 5G, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B, Vodafone TV Standard
  • Praha
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Guest KejPi

Vzhledem k tomu, ze jak pro UPC tak pro stare nepouzivane cislo VF jsem ten, kdo podepsal smlouvu a plati faktury, tak bych cekal, ze jsem administrator se vsemi pravy, protoze nikdo jiny do obou uctu nema pristup. Resp. jen do VF uctu, UPC ucet uz mi nefunguje, takze uz tam nemam pristup ani ja 😞 

Ale to, ze jedna SMS mi prisla na cislo registrovane pro UPC a druha na nepouzivane VF cislo, je znamka neuveritelneho bordelu - proc mi cokoli posilaji na stare cislo? 

Link to comment
Share on other sites

  • Help center

@KejPiPěkné odpoledne, určitě vám zavoláme a na ověření údajů po převodu služeb se s vámi podíváme, jen nás prosím kontaktujte přes https://m.me/vodafonecz, pokud máte účet na Facebooku, je to v tuhle chvíli nejrychlejší. Případně nás můžete kontaktovat také na e-mailové adrese poradime@vodafone.com.

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Guest Vlastulin

Ja pevný internet Vodafone cca.14mesic ,nic za těch 14 měsíců jsem se ani 1 nepřihlásil číslo služby nebo plátce stranka se obnovuje (nastal problém skuste později 😃mazec

Mobilní číslo mám předplacené takže pro operátora je jednoduchá po cca2 hod obnovittel číslo a aby toho málo nebylo tak druhý den jak se se domluvily že mu to nejde nemůže se tam též dostat,mi zavolal s nabídkou novehotarifu o přihlášení do aplikace Vodafone nechtěl slyšet dávám palec 👍

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...