Guest FioFioFio Posted March 11, 2022 Share Posted March 11, 2022 (edited) Zřídila jsem si službu pevného internetu, s tím je všechno v pořádku, dorazil modem a vše funguje. Nemohu se ale žádnou možnou kombinací dostat do Můj Vodafone abych zkontrolovala a platila zúčtování. Standardně mi přišly SMS s administrátorským a uživatelským heslem, ale nevím v jaké kombinaci je mám použít jako přihlašovací údaje. Zkoušela jsem email, tel. číslo a čísla smluv a zákazníka (informace dostupné z SMS) ale nic z toho nereaguje. Zákaznická linka nebyla příliš nápomocná, pouze jsem několik hodin čekala ve frontě. V sekci podpory se mi nepodařilo o vhodném 1. přihlašovacím údaji nic najít. Předem děkuji za pomoc. Edited March 11, 2022 by FioFioFio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Ondra - Vodafone Posted March 11, 2022 Help center Share Posted March 11, 2022 @FioFioFio Pěkný den, do samoobsluhy se můžete přihlásit pomocí čísla služby Pevný internet (bude začínat na 8 nebo 9) a k tomu zadáte administrátorské heslo. Druhou možností je použít číslo plátce a k tomu opět administrátorské heslo. Pokud využijete číslo plátce, na https://www.vodafone.cz/muj/prihlaseni se nahoře jen přepnete na položku přihlášení číslem plátce. Číslo služby Pevný internet je uvedené ve Vyúčtování, v samoobsluze a měla byste ho najít také v SMS. Quote Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest predny.jan Posted March 18, 2022 Share Posted March 18, 2022 (edited) Dobrý den, nevím už co mám dělat. Jsem exUPC zákazník. Došlo k převodu služby na Vodafone. Potřebuji se přihlásit do služby Můj Vodafone, ale absolutně bez úspěchu. Ve vyúčtování nevidím žádné číslo plátce (poslední vyúčtování je stále exUPC), v SMS mi žádné takové číslo nepřišlo. Při volání na standardní infolinku (777 77 00 77) se proto nedostanu ani přes úvodní IVR, možnost přepojení na operátora neexistuje. Obnova hesla nefunguje (žádný mail nedorazil). Chatbot je taky úplně k ho*nu, jen mi to řekne že obnova se nezdařila. Už počtvrté se snažím dovolat na různá čísla na call centru. Aktuálně volám na 800 777 777 a visím na drátě přesně 54 minut a stále jsem v pořadí. WTF??? To se vodafone zhroutil nebo co??? Edited March 18, 2022 by predny.jan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenda Posted March 18, 2022 Share Posted March 18, 2022 https://www.vodafone.cz/prihlaseni-exupc/ ...mám stále stejné zařízení... a další text níže Quote Premium - Cinema Vodafone Station WiFi 5 Kladno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek-26 Posted March 18, 2022 Share Posted March 18, 2022 Začněte zde: https://www.vodafone.cz/spojeni/vodafone-prihlaseni/#zpusoby-prihlaseni A pak otázkou, zda jste byl migrován s výjezdem nebo bez výjezdu technika. Bez výjezdu technika: https://www.vodafone.cz/prevedeni-sluzeb/ Registrace se pak provádí zde: https://www.vodafone.cz/registrace S výjezdem technika:https://www.vodafone.cz/spojeni/ Nová vysvětlující stránka k přihlašování do samoobsluhy:https://www.vodafone.cz/prihlaseni-exupc/ Jinak jestli neznáte heslo, pak při volání 3x zadejte špatně, budete poté ověřen operátorem jinak. Ad volání, operátorů je pár stovek, v jeden den je migrováno několik tisíc zákazníků. 1 Quote Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Link to comment Share on other sites More sharing options...
kautskym Posted March 20, 2022 Share Posted March 20, 2022 @predny.janznámá měla stejný problém, s heslem, na infolince jí pomohli s obnovou hesla, protože v UPC neměla OP, tak musela jít na prodejnu doplnit OP a vše již fungovalo Quote Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Radomír Polách Posted April 14, 2022 Share Posted April 14, 2022 Jak se do*rdele člověk dodstane ke svému UPC účtu? V úterý přišel mail s: www.vodafone.cz/registrace A číslem plátce. Pokud zadané číslo plátce použiju v daném formuláři, tak dostanu: Zadejte znova číslo plátce Jak tam můžete mít takový bordel? Variabilním symbolem se taky nepřihlásím. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kautskym Posted April 14, 2022 Share Posted April 14, 2022 musí se při registraci dát původní variabilní symbol z UPC https://www.vodafone.cz/prevedeni-sluzeb/muj-vodafone/ Quote Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Radomír Polách Posted April 14, 2022 Share Posted April 14, 2022 Psal jsem výše... Variabilním symbolem se taky nepřihlásím. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kautskym Posted April 15, 2022 Share Posted April 15, 2022 @Radomír Poláchmě to vzalo variabilní symbol bez 1 na konci a šlo to Quote Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.