Jump to content

Nejde se přihlásit do Můj Vodafone


Guest FioFioFio

Recommended Posts

Guest FioFioFio

Zřídila jsem si službu pevného internetu, s tím je všechno v pořádku, dorazil modem a vše funguje. Nemohu se ale žádnou možnou kombinací dostat do Můj Vodafone abych zkontrolovala a platila zúčtování. Standardně mi přišly SMS s administrátorským a uživatelským heslem, ale nevím v jaké kombinaci je mám použít jako přihlašovací údaje. Zkoušela jsem email, tel. číslo a čísla smluv a zákazníka (informace dostupné z SMS) ale nic z toho nereaguje.

 

Zákaznická linka nebyla příliš nápomocná, pouze jsem několik hodin čekala ve frontě. V sekci podpory se mi nepodařilo o vhodném 1. přihlašovacím údaji nic najít.

Předem děkuji za pomoc.

Edited by FioFioFio
Link to comment
Share on other sites

  • Help center

@FioFioFio

Pěkný den,

do samoobsluhy se můžete přihlásit pomocí čísla služby Pevný internet (bude začínat na 8 nebo 9) a k tomu zadáte administrátorské heslo. Druhou možností je použít číslo plátce a k tomu opět administrátorské heslo. Pokud využijete číslo plátce, na https://www.vodafone.cz/muj/prihlaseni se nahoře jen přepnete na položku přihlášení číslem plátce. 

Číslo služby Pevný internet je uvedené ve Vyúčtování, v samoobsluze a měla byste ho najít také v SMS.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Link to comment
Share on other sites

Guest predny.jan

Dobrý den,

nevím už co mám dělat. Jsem exUPC zákazník. Došlo k převodu služby na Vodafone. Potřebuji se přihlásit do služby Můj Vodafone, ale absolutně bez úspěchu. Ve vyúčtování nevidím žádné číslo plátce (poslední vyúčtování je stále exUPC), v SMS mi žádné takové číslo nepřišlo. Při volání na standardní infolinku (777 77 00 77) se proto nedostanu ani přes úvodní IVR, možnost přepojení na operátora neexistuje. Obnova hesla nefunguje (žádný mail nedorazil). Chatbot je taky úplně k ho*nu, jen mi to řekne že obnova se nezdařila. Už počtvrté se snažím dovolat na různá čísla na call centru. Aktuálně volám na 800 777 777 a visím na drátě přesně 54 minut a stále jsem v pořadí. WTF??? To se vodafone zhroutil nebo co???

Edited by predny.jan
Link to comment
Share on other sites

Začněte zde: https://www.vodafone.cz/spojeni/vodafone-prihlaseni/#zpusoby-prihlaseni

 

A pak otázkou, zda jste byl migrován s výjezdem nebo bez výjezdu technika. 

Bez výjezdu technika: https://www.vodafone.cz/prevedeni-sluzeb/
Registrace se pak provádí zde: https://www.vodafone.cz/registrace

 

S výjezdem technika:
https://www.vodafone.cz/spojeni/

 

Nová vysvětlující stránka k přihlašování do samoobsluhy:
https://www.vodafone.cz/prihlaseni-exupc/

 

Jinak jestli neznáte heslo, pak při volání 3x zadejte špatně, budete poté ověřen operátorem jinak. Ad volání, operátorů je pár stovek, v jeden den je migrováno několik tisíc zákazníků.

  • Agree 1
  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest Radomír Polách

Jak se do*rdele člověk dodstane ke svému UPC účtu?

V úterý přišel mail s: www.vodafone.cz/registrace

A číslem plátce.

Pokud zadané číslo plátce použiju v daném formuláři, tak dostanu: 

Zadejte znova číslo plátce

Jak tam můžete mít takový bordel?

Variabilním symbolem se taky nepřihlásím.

Link to comment
Share on other sites

  • Slamb changed the title to Přihlášení do Můj Vodafone

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...