Přejít na obsah

Hovor na druhou SIM kartu v telefonu


Návštěvník Nina

Doporučené příspěvky

Návštěvník Nina

Dobrý den,

za minulý měsíc jsem dostala vyúčtování na nezvykle velkou částku. Po kontrole vyúčtování jsem zjistila, že mi bylo naúčtováno volání na telefonní číslo, které mám na druhé SIM-kartě ve svém telefonu. Podle vyúčtování jsem ze svého vodafonového čísla (a telefonu) volala 42 minut na svoje O2 číslo v tom samém telefonu, což mě stálo cca. 500 Kč. Ve výpisu hovorů žádný takový hovor nemám a když jsem to číslo zkusila zavolat, tak to samozřejmě ani nejde, protože to hlásí, že je obsazeno. Je ještě nějaká možnost, jak k tomuto mohlo dojít? Obě SIM-karty jsem samozřejmě z telefonu nevyndala. Díky za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud je to telefon s Androidem, pak může být zapnutá funkce "obě SIM stále dostupné" (nebo s podobným názvem "dostupnost dvou karet SIM") a pak se při probíhajícím hovoru na jedné SIM a současném příchozím hovoru na SIM druhé přesměruje hovor právě z té druhé SIM na tu první (a samozřejmě za přesměrovaný hovor se poplatky účtují). Ovšem 500 Kč za 42 minutový hovor, to je snad nějaký tarif z doby před 20 roky...
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne, spíše docházelo k přesměrování a zvednutí hovorů. Ono to není poznat, že je hovor přesměrován, ukazuje se normálně číslo volajícího nikoliv číslo, které je přesměrované. Každopádně ta částka je vzhledem k minutám dosti zvláštní. Ani u datové karty bez volných minut nejsou takové částky za minutu. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

Hezké odpoledne, @Nina,

jak už tu zaznělo, půjde zřejmě o přesměrovaný hovor, to znamená, že někdo vám volal na Vodafone SIM a hovor byl přesměrován na vaši druhou SIM kartu. Za přesměrovaný hovor platíte částku podle svého tarifu, jako byste sama volala na cílové číslo, kam hovor přesměrováváte. Nastavení přesměrování si můžete ověřit podle návodu na https://www.vodafone.cz/pece/telefony/nastaveni/presmerovani-hovoru/.

 

Co se týká té částky - mohlo by to odpovídat staršímu tarifu Odepiš, který je určený pro volání v rámci sítě a minuta jinam stojí 12,10 Kč.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Nina

Dobrý den, děkuji za vysvětlení. Máte pravdu, jde o tarif Odepiš, který mám ještě ze svých studentských dob.  Přesměrování hovorů jsem si tedy právě deaktivovala. Vůbec jsem nevěděla, že ho mám aktivované. Do této situace jsem se dostala poprvé a to dvě SIM v telefonu používám několik let. Takže mi nezbyde nic jiného, než částku zaplatit. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...