Jump to content

Kostickovani PrimaCOOL HD, Nova Cinema HD


Guest Barbucha
Go to solution Solved by Adolf.Shitler,

Recommended Posts

Taky mi kostičkuje spousta programů. Dělá to od středy. Na Facebooku mi z Vodafonu napsali ať zavolám na podporu. Ten brigádník s kterým jsem mluvil poradil jen restart set-top boxu. Tohle poradí všichni co víc neví. Samozřejmě že to nepomohlo a všechno se musí nastavovat znova. Tak by mě zajímalo kde je problém. Pardubice Družby.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • VTV box
  • Pardubice
Link to comment
Share on other sites

Asi takhle: Hlášeno ve výpadcích nic není, alespoň v Pce, Závodu míru. Jelikož to hlásí i jiní uživatelé z Perníkova, něco na tom bude. Nikdy problém na své straně neuznalo UPC a VF se straní taktéž. Oznámení typu "Závada není na vašem přijímači" je pradávná historie, kdy se občas říkala pravda, takže se po něčem pídit, je ztrátou času. Něco jako oznámit poruchu, či závadu je takřka nemožné. Bojovat s Tobim, či  marně proklikávat volby na telefonu fakt nehodlám. Chápu, že VF nemá důvod to řešit, protože ON má všechno v pořádku, stejně jako před ním UPC. A když nehodláš čekat na telefonu, klikat jak magor, nebo klábosit s dementním Tobim, vzdáš to. A to VF potřebuje: Není stížnost - není co řešit!  Vualááá!

Problém jsem oznámil mailem Ondrovi z VF, tak třeba... Ještě bych možná připomněl to kostkování obrazu na jinak skvělém REBELu a o 300ms předbíhající CZ audio u VIASAT HISTORY.

Něco jako: hlaseniporuchytv@vodafone.cz, hlaseniporuchynet@vodafone.cz, hlaseniporuchytf@vodafone.cz, - prostě jednoduché oznámení "něčeho" co nefunguje na mailovou adresu poskytovatele nejde zřídit? Pak by technici nemuseli čekat, až se někdo vytrvalý prokliká až k nim, ale mohli by hned napsat: "Zkusili jste to vypnout a znovu zapnout?😊

  • 500 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • TV
  • Pardubice
Link to comment
Share on other sites

Dle aktivity v tomto vláknu se už o tom ví. Nickelodeon začal řešit Ondra, tak snad vyřeší i toto. A velice mu za to děkuji. Ono opravdu není jednoduché něco nahlásit. Proto jsem psal o možném hlášení poruch na mailovou adresu podpory.

Have you tried turning it off and on again?

Dnes dopoledne (neděle 20.2.) jsem provedl kontrolu a zjištění je následující:

Rušení - sekání (zamrznutí) obrazu i zvuku je patrné s různou četností a intenzitou na frekvencích:

538, 546, 554, 562, 570, 578, 594, 602, 610 a 618 MHz. Frekvenci 586 MHz jsem nezkoušel, zde jsou pouze rádia.

Od frekvence 622 MHz se zdá být již vše v pořádku. 

Lokalita Pardubice, Závodu Míru. Má někdo další z Pardubic stejný problém? Prosím o přidání informace do tématu.

Jedná se o stav několika posledních dní, v minulosti bylo vše OK. (s výjimkou výše zmíněného kostičkování stanice Rebel a o 300ms předcházejícího se zvuku u Viasat History.)

 

  • 500 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • TV
  • Pardubice
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...