Jump to content

Převod služeb


Guest Karel Vlachovský

Recommended Posts

Guest Karel Vlachovský

Mám sice nový STB, ale stále nenajdu TV ani internet na "můj vodafone". Takže dvojí účet, různá hesla a přihlašovací jméno, exUPC už nefunguje, TV na počítači také ne, na Vodafone TV se nelze přihlásit, hesla to nezná, na "zapomenuté heslo nebo jméno" neodpovídá.

Link to comment
Share on other sites

  • Help center

Hezké odpoledne, Karle, jestli to chápu dobře, tak jsme vaše služby převedli do systémů Vodafonu? V tom případě jsme vás SMSkou informovali o nových přihlašovacích údajích. Zkuste se podívat na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/muj-vodafone-na-webu/prihlaseni-do-muj-vodafone-po-prevodu/, kde vše popisujeme.

Do samoobsluhy se můžete přihlásit číslem služby Vodafone TV nebo pevného internetu (začíná na 8 nebo 9). Také můžete využít přihlášení přes číslo plátce jako další možnost. Administrátorské heslo jsme vám buď poslali SMSkou, nebo pokud už máte třeba mobilní tarif a přiřadili jsme služby na stejný zákaznický účet, tak můžete použít administrátorské heslo, které už jste dřív používal.

  • Optical 500 Mb/s
  • Premium 5G
  • Komplet
  • VTV Premium box
  • Pardubice
Link to comment
Share on other sites

Guest Karel Vlachovský

Hlavní problém je, že Můj Vodafone stále neví, že mám i internet a TV. Nabízí mi jen koupi služby,kterou už mám. Je na čase po více jak měsíci konečně sloučit ExUPC a Můj Vodafone!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Help center

@Karel Vlachovský Těch důvodů může být více - může jít o to, že máte vytvořené 2 zákaznické účty, které o sobě nevědí, může to být o tom, že nepoužíváte k přihlášení administrátorské heslo, proto nevidíte všechny služby z účtu atp. V tomto případě bude lepší, když nám zavoláte na 800777731 nebo se stavíte v prodejně, ať jednoznačně víme, jaké služby a kde využíváte a pomůžeme vám s orientací v nich 🙂

  • Optical 500 Mb/s
  • Premium 5G
  • Komplet
  • VTV Premium box
  • Pardubice
Link to comment
Share on other sites

Guest Nikolas

Pardon trochu jsem vystresovaní. Máme dva byty online se ukazuje jen jedno vyúčtování a také nám nepřišla sipo platba za vodafone ani na jeden z bytů tak jsme zmatený  

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...