Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den.

Byl jsem přesunut z exupc na Vodafone. Mám pevnou linku, ale přednastavení pro hlasovou schránku z UPC mi nefunguje a hlavně ani kód který jsem vyťukal na pevné lince a dočasně, než jsem to zrušil si přesměroval hovor na jiné telefonní číslo.

Děkuji za odpověď.

Odesláno
Nastavení by mělo jít už jenom v samoobsluze (ne přes telefon pomocí kódů), ale tam to bohužel aktuálně nefunguje taky. Takže jedině kontaktovat zákaznickou linku.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
  • Centrum péče

@Jan Hezký den, přesměrování můžete spravovat přes Můj Vodafone v sekci Služby (https://www.vodafone.cz/muj), případně zkuste zkrácené kódy podle nápovědy v přiloženém obrázku.

image.png

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

Tam u "Nastavení služby" při výběru pevné telefonní linky vidím jenom prázdnou plochu a nic nenastavit nelze. Před týdne šlo aspoň nastavit přesměrování...

https://i.imgur.com/01j51RT.jpeg

Upraveno uživatelem Marek-26
Upraven odkaz

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

@Adolf.Shitler možná to souvisí s problémem, který řeším vedle. Nejde mi přepínat nastavení některých služeb a zobrazuje si to samo, co uzná za vhodné. Zřejmě nějaký zásek na webu VF.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno
  • Centrum péče

@Adolf.Shitler Já vidím jen textový odkaz, ne obrázek 🙂 Každopádně pokud se něco v samoobsluze nenačítá, jak má, musíme to řešit k té konkrétní službě. Tak určitě neváhejte a případně zavolejte na 800770077, ať můžeme vyřešit.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno
Proč se tady po napsání HTML odkazu nezobrazuje daný obrázek netuším (to je asi spíš otázka na admina fóra), ale ano, zavolám na zákaznickou linku.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Děkuji.

Už jsem to řešil na lince. Kódy jsou jiné než u UPC. Ale pro změnu mi nejde nastavit záznamník. 🙂 Chce to heslo, které jsem nemohl zadat. Končilo to zasláním , vynulováním hesla. A tím jsem skončil. 

Odesláno

Děkuji.

To jsem právě udělal. Ale hovor zpět s heslem byl hluchý. Pak následoval další hovor, jestli jsem se snažil změnit heslo.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.