Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Několikrát jsem již volala do Vodafonu a stále to není vyřízené. V létě jsem dostala nabídku na nízkou cenu od T-Mobile , tak jsem chtěla smlouvu u Vodafonu zrušit, ale operátorka mi nabídla stejné podmínky za ještě nižší cenu, tak na to jsem přistoupila a od té doby každý měsíc mám napsané, že budu platit nižší částku a vyúčtování je pak na původní. Už přestávám mít chuť to řešit, nakonec mám třeba jeden měsíc 2 vyúčtování, pak zase přeplatek - nižší -než jsem zaplatila podlemého navíc , prostě tomu vůbec nerozumím. Kam se mám obrátit pro konečné rozhodnutí? 

  • Slamb změnil název na Chaos ve vyúčtování
Odesláno

@Lenka55 Na Vodafone. Nikdo jiný s tím nedokáže pomoci. Tady je zatím jen diskuzní fórum uživatelů, nejsou tu operátoři, se kterými byste mohla problém vyřešit.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Nazdar, mě převedli pod VF z UPC a no zmatek na zmatek, platba mi přišla 2x ,tak jsem tam napsal nakonec z toho bylo že je tam vlastně přeplatek a nějáký kačky tam jsou navíc a dalsí vyučtování taky nesedí ale napsala mě že na to nemám koukat že se to všechno během 2 měsíců srovná a vypadá to že to tak bude ale myslím si o tom svoje..... radši to nebudu dál komentovat ale vypadá to že to opravdu srovnaj

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • CA modul 3x + ac Wi-Fi COMPAL CH7
  • Liberec
Odesláno

VF účtuje zpětně,Upc účtovalo dopředu.Nebo naopak.Ted nevim.Ale z tohoto důvodu jsou tyto zmatky ohledně vyúčtování.Taky jsem měl kolem toho zmatek.Ale opravdu se to srovna.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Odesláno

Já si myslím, že to moc prožívate. Prostě zaplaťte co vám naúčtovali a hotovo. Každej by měl vědět, za co kolik platí bez ohledu na papír. Takže pokud mě dojde účet na 1000 Kč a vím, že platím měsíčně 500, tak logika mě říká, že mám zaplaceno i za příští měsíc. Za týden udělám kontrolu v samoobsluze, pokud uvidím přeplatek - nic už neřeším. Pokud ne, vezmu potvrzení o zaplacení a reklamace. Tečka. 

Život je jednodušší když si ho jednodušší uděláme.

Upraveno uživatelem marek-81

  • Basic
  • Basic+
  • -
  • -
  • Brno
Odesláno

Já to zas tak neprožívám ale když ti zaplatím 1000kč jak říkáš a podívám se jak říkáš do ůčtu a tam je napsáno 3 týdny že příští platba má být 2300kč nechápu jak na tu sumu příjdou to nevychází ani ten tvůj dvojnásobek a nakonec z toho vyleze přeplatek 172 kč no tak to mi zase tak jednoduchý nepřipadá....ale já věřím že se to časem srovná, už to nesleduju a mám klid

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • CA modul 3x + ac Wi-Fi COMPAL CH7
  • Liberec
Odesláno

Od té doby, co mě převedli pod Vodafone, tak se nestačím divit. V samoobsluze mi psali, že dlužím 1224 Kč, i když platím přes SIPO 609 Kč měsíčně. Pak mi přišla faktura, že mám přeplatek a nemám platit nic. Teď v prosinci mi přišla faktura na 478 Kč se splatností 25.1.2022, což by sice odpovídalo mé službě mínus přeplatek, ale zúčtovací období je 16.11.21-15.12.21. To mi hlava nebere.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.