Jump to content

Chaos ve vyúčtování


Lenka55
 Share

Recommended Posts

Několikrát jsem již volala do Vodafonu a stále to není vyřízené. V létě jsem dostala nabídku na nízkou cenu od T-Mobile , tak jsem chtěla smlouvu u Vodafonu zrušit, ale operátorka mi nabídla stejné podmínky za ještě nižší cenu, tak na to jsem přistoupila a od té doby každý měsíc mám napsané, že budu platit nižší částku a vyúčtování je pak na původní. Už přestávám mít chuť to řešit, nakonec mám třeba jeden měsíc 2 vyúčtování, pak zase přeplatek - nižší -než jsem zaplatila podlemého navíc , prostě tomu vůbec nerozumím. Kam se mám obrátit pro konečné rozhodnutí? 

  • Agree 1
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • mobil
  • Choceň
Link to comment
Share on other sites

  • Slamb changed the title to Chaos ve vyúčtování

Nazdar, mě převedli pod VF z UPC a no zmatek na zmatek, platba mi přišla 2x ,tak jsem tam napsal nakonec z toho bylo že je tam vlastně přeplatek a nějáký kačky tam jsou navíc a dalsí vyučtování taky nesedí ale napsala mě že na to nemám koukat že se to všechno během 2 měsíců srovná a vypadá to že to tak bude ale myslím si o tom svoje..... radši to nebudu dál komentovat ale vypadá to že to opravdu srovnaj

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • CA modul 3x + ac Wi-Fi COMPAL CH7
  • Liberec
Link to comment
Share on other sites

Já si myslím, že to moc prožívate. Prostě zaplaťte co vám naúčtovali a hotovo. Každej by měl vědět, za co kolik platí bez ohledu na papír. Takže pokud mě dojde účet na 1000 Kč a vím, že platím měsíčně 500, tak logika mě říká, že mám zaplaceno i za příští měsíc. Za týden udělám kontrolu v samoobsluze, pokud uvidím přeplatek - nic už neřeším. Pokud ne, vezmu potvrzení o zaplacení a reklamace. Tečka. 

Život je jednodušší když si ho jednodušší uděláme.

Edited by marek-81
  • 150 Mb/s
  • 4 GB
  • Klasik
  • CI+
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

Já to zas tak neprožívám ale když ti zaplatím 1000kč jak říkáš a podívám se jak říkáš do ůčtu a tam je napsáno 3 týdny že příští platba má být 2300kč nechápu jak na tu sumu příjdou to nevychází ani ten tvůj dvojnásobek a nakonec z toho vyleze přeplatek 172 kč no tak to mi zase tak jednoduchý nepřipadá....ale já věřím že se to časem srovná, už to nesleduju a mám klid

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • CA modul 3x + ac Wi-Fi COMPAL CH7
  • Liberec
Link to comment
Share on other sites

Od té doby, co mě převedli pod Vodafone, tak se nestačím divit. V samoobsluze mi psali, že dlužím 1224 Kč, i když platím přes SIPO 609 Kč měsíčně. Pak mi přišla faktura, že mám přeplatek a nemám platit nic. Teď v prosinci mi přišla faktura na 478 Kč se splatností 25.1.2022, což by sice odpovídalo mé službě mínus přeplatek, ale zúčtovací období je 16.11.21-15.12.21. To mi hlava nebere.

  • Internet 300
  • -
  • TV Start
  • Wifi Modem Compal
  • Praha 10
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...