Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Ahoj,

snad mi poradíte.

Jsem exUPC zákazník a před přechodem mi přihlášení do administrace fungovalo v pohodě.

Zadala jsem do webového prohlížeče 192.168.0.1 a dostala se v pohodě na stránku, která je v náhledu v návodu modemu.

Měla jsem tam i uložené přihlašovací údaje.

Dneska jsem to zkusila a najednou stránka vypadá jinak (má černošedé pozadí) a moje přihlašovací údaje nejsou uloženy a já si je nepamatuju a když jsem je zkoušela, nic neuspělo.

Zkusila jsem tedy jméno admin a heslo zespod modemu, ale taky nic..

Netušíte, co s tím?

Vyřešil tomus

Přejít na řešení
Odesláno
Reset do výchozího nastavení. Stačí zavolat na zákaznickou linku 241 00 51 00, aby to provedli na dálku.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

VF firmware ma ine prihlasovanie ako LG firmware (a nefunguju ani udaje zo stitka na modeme).. uz sa to tu niekde riesilo.

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava
  • Slamb změnil název na Nemohu se přihlásit do modemu Compal
Odesláno

Tomusi, děkuju moc!!!

To bylo presne to, co jsem hledala...

Psala jsem i na Vodafone na facebook, kde mi rychle odpověděli vždy a tentokrát mi napsali, že to je dotaz na jejich techniky..

Btw. v noci mi vypadl internet - super, když pracuju na zákaznické lince na home office a měla jsem noční. Musela jsem použít hot spot a volat na jejich linku, protože ani po restartu modemu to nechtělo naběhnout.

A asi to bylo kvůli natáhnutí toho nového rozhraní, protože po půl hodině se to vzpamatovalo (btw. jejich zák. podpora teda nic moc oproti UPC, UPC mělo technika hned na telefonu a až na jeden případ mi vždy pomohli na dálku. Tu slečna jen že informaci předá dál na techniky, kteří se mi ozvou a to je 14 hodin a nikdo se do teď neozval. Jasně, už to funguje, ale mohli si to aspoň ověřit. A dovolat se na živého operátora mi trvalo přes 5 minut, nehledě na to, že kdybych neměla v mobilu uložené číslo plátce a heslo pro komunikaci, tak mám asi smůlu).

 

A po tom vzpamatování mi taky svítí zeleně ty symboly už plus se změnilo to přihlašovací prostředí do modemu.

A dozvěděla jsem se to až tu 😕

Odesláno

Jen aby jsme to tu meli komplet.

Jak se dostanu do administrace modemu?

Přihlaste se k Wi-Fi síti modemu nebo se připojte síťovým kabelem a do prohlížeče zadejte adresu http://192.168.0.1. Pokud používáte vlastní Wi-Fi router a v sekci režim modemu jste vybrali režim modemu (bridge), je adresa pro vstup do administrace http://192.168.100.1.

Pro přístup do administrace potřebujete heslo. Výchozí přihlašovací heslo najdete na štítku na modemu. Při prvním přihlášení si pro své bezpečí heslo můžete heslo změnit na vlastní. Později změnu provedete v administraci v menu Administrace - Změna hesla. V případě nutnosti zadání uživatelského jména pro přihlášení použijte jako přihlašovací jméno admin.

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.