Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Hojte ,

od převedení do Vodafonu, se potýkám s chvilkovými výpadky netu….

je to dopoledne, i navečer. Internet se výrazně spomalí, stránky se nenačtou po cca 10 minutách to jde. Po 18 hodině takhle dvakrát a pak to zas běží.

Modem jsem resetoval, restartoval už včera .Nemá někdo stejný problém po převedení do systému Vodafonu, v Praze 4 Nusle??

 

Vyřešil Návštěvník pilox

Přejít na řešení
Odesláno

Modem máš stále stejný, blbne to na wi-fi i na PC připojeném  kabelem ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Ano Vodafone station.

Pc kabelem blbne i telefon přes Wi-Fi .

Na modemu nejde udělat diagnostika , píše to zkuste to později.

Odesláno

Skoro to vypadá, že přijde domů nějaký soused a něco zapne, čímž vznikne rušení do sítě 🙂 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Což, může být, ale jak to , že to je načasované tak , že před převedením  pod Vodafone to nebylo..

Odesláno

Zkus ještě zkontrolovat kabely a konektory, zda nejsou třeba uvolněné a při manipulaci při výměně setoboxu nedošlo k nějakému problému.

A když to nezabere tak telefonicky kontaktuj Vodafone ať se ti na to na dálku mrknou, jestli tam uvidí nějaký problém, třeba v historii.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Ahoj,

mám stejný problém (Praha 4 Nusle), ale jsem ještě jako exUPC (nejsem v systému Vodafone).

Často mezi 20.-23. hodinou nastane tak na 10-15 minut výpadek - packet loss 20 % hned na další hop z modemu.

Odesláno

Měl jsem stejný problém v Modřanech. Dokud jsem byl na UPC 300mbit bylo všechno OK, po převedení na Vodafone a 1gbit to od začátku dost často vypadávalo, internet střídavě 20 minut nešel, 10 šel, někdy šel celý den, jindy ne. Pingy procházely OK, ale internet "běžel" v jednotkách kbit/s, takže reálně spíš nefungoval.

Nakonec technik rozebral zásuvku a dotáhnul šrouby, prý to bylo špatně uzemněné a kvůli tomu se na to indukuje mobilní signál.

Prd tomu rozumím, ale po sprostém dotažení šroubů internet už dva měsíce jede bez větších problémů 😃

Zajímavé je, že se starým modemem a 300mbit internetem byl internet stabilní jak skála i s povolenými šrouby.

  • Premium Fibre
  • -
  • Základní
  • -
  • Praha
Odesláno
Vyšší rychlost znamená samozřejmě větší počet kanálů (frekvencí), jenž se využívají pro down.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

1 Gb internet používá frekvence nad 800 MHz, které na nižších rychlostech nejsou používány a právě na těch vyšších frekvencích běží například mobilní síť LTE.

Ale zrovna tak můžou být rušený i nižší frekvence, obzvlášť ty které se používají pro upload, Takže když já mám problém s rychlostí tak se jdu vždycky podívat do modemu jaké ukazuje hodnoty na downstream a upstream kanálech a to stejné zjistí i na technické podpoře.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.