Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

2 beepee: Jistě, takhle by to také šlo. A takto to také v dobách UPC fungovalo, protože faktura do mailu chodila automaticky. S přechodem na Vodafone místo toho chodí sms že vyúčtování je připravené, na jakou částku a do kdy je splatné, dokonce sms obsahuje číslo účtu a variabilní symbol (asi kdybych to chtěl přepisovat do příkazu k úhradě) a že ho najdu s podrobnostmi v aplikaci (sama aplikace potom nabízí možnost zaplatit, která ovšem vede pouze zase k fakturačním údajům). Když už Vodafone nemohl nechat tu do té doby používanou možnost zasílání faktur via mail a změnil to, tak já kvůli tomu volat na tu přívětivou infolajnu nemíním. A proč ne? Jsem one net (firemní) zákazník. To znamená, že kdykoli jsem zkoušel volat na infolajnu, tak mě infolinka identifikovala jako záškodníka a svojí plechovou hubou mně vyčinila, že mám volat na číslo pro firemní zákazníky a že mě tam tedy přepnou. Ale já nechci řešit problém s číslem, naštěstí žádný není, ale jde mi o Vodafone TV - třeba. A s tím mi na péči o firemní zákazníky nepomůžou. A je to zacykleno. Zřejmě by bylo řešením obstarat si ještě jednu simku od Vodafonu a z té volat na infolajnu. (A dokonce i tu mám a i na ní  chodí vyúčtování. Jenomže je v alarmu v autě a z toho se fakt volat na infolajnu nedá...)

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno
  • Centrum péče

@Medvěd Pokud voláte z OneNet čísla, tak vás kolegové na standardní Linku péče o zákazníky můžou přepojit. Co se týká toho posílání Vyúčtování do e-mailu, jde o to, že musíme mít jednoznačně ověřenou e-mailovou adresu. Proto jsme ve většině případů nemohli posílání Vyúčtování do e-mailu zachovat. Tuto možnost ale nabízíme a stačí provést aktivaci přes Můj Vodafone (není potřeba s nikým mluvit) a jednoduché ověření e-mailové adresy. Postup je na https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/nastaveni-vyuctovani/vyuctovani-na-email/.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

2 Ondra Vodafone: Ano, tam jsem byl. Po přihlášení se dostanu na stránku "Služby", kde doopravdy je možnost aktivovat zasílání faktury na mail. Ovšem stránka se týká pouze "kabelovky", o internetovém připojení tam není ani slovo a cena na vyúčtování tady je také jen za televizi (základní cena, sleva, cena za služby navíc a celková cena k platbě), ne za internet. Faktura, kterou platím, ovšem je za internet i televizi a částka je samozřejmě vyšší než zde na stránce, kde si můžu povolit zasílání mailem. To mě vždy od pokračování na této stránce odradilo. 

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno
  • Centrum péče

@Medvěd Když máte v jednom Vyúčtování více služeb, stačí tuto změnu provést u jedné z nich, automaticky se bude týkat celého Vyúčtování 🙂 Takže bez obav můžete změnu zadat.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

2 Ondra - Vodafone: Díky. Vidíte, kdyby tohle bylo popsáno přímo na stránce, nebo kdyby se takovýmto komplikacím Vodafone vyhnul  tím, že by aplikace a weby byly jednoznačné, ušetřili byste sobě i nám dost práce a starostí. Možná by se i méně vytěžovala infolajna a dalo by se tam lépe dovolat.
Jdu to spustit. 

 

Zadáno, ověřeno. Těším se na zjednodušení plateb ale hlavně na možnost platit přímo z aplikace. Děkuji.

Upraveno uživatelem Medvěd

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno
  • Centrum péče

@Medvěd Díky za zpětnou vazbu, na informační stránku v Centru péče doplňuji 🙂

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.