Jump to content

Nejde otevřít web noctua.at


Guest ELATER

Recommended Posts

Guest Evzen
před 2 minutami, Marek-26 napsal:

řekl bych, že IP v určité lokalitě jsou přidělovány z určitého rozsahu

Nejsou.

Tedy prinejmensim ja kdyz restartuju svuj router (za Compalem v bridgi), tak dostanu IP adresu pokazde z uuuuplne jineho A rozsahu... 😞
Ovsem jenom tehdy, kdyz router korektne restartuju, tzn. kdyz se pri shutdownu IP adresa korektne releasne. Kdyz router natvrdo vypnu a zapnu vypinacem (tj. neprobehne korektni release), tak mi IP adresa zustane.

Link to comment
Share on other sites

Guest PanInz

@tomus  mám jen  modem Technicolor TC7200 s ním změnit IP nepůjde? 

UPC nemůže zjistit co se děje? Kontaktovat ten server ve Vídni atd? 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ne, v integrovaném routeru v modemu MAC adresu měnit nelze, můžeš zkusit restartovat modem, nebo ho přes noc odpojit od napájení a doufám že ráno dostane přidělenou jinou IP adresu, ale moc bych na to nesázel většinou se to nezmění.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

No první informace že to nefunguje se tady objevila v sobotu, to je trošku víc jak čtyři dny a teprve tento týden v pondělí jsem si všiml že se to týká určitého rozsahu IP adres,

Takže pokud už to někdo nepředal na technickou podporu Vodafone, tak to můžeš učinit například na jejich emailovou adresu: poradime@vodafone.com, nebo na facebookovém profilu Vodafone: https://www.facebook.com/vodafoneCZ/posts_to_page/

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

A pátral někdo po tom, proč tomu tak je? Jestli je IP na nějakém spam listu? Pak by s tím Vodafone mohl něco dělat. Ale jestli si nějaký hosting zablokoval IP z vlastní iniciativy, tak s tím Vodafone moc nezmůže.

  • Kabel 300 Mb/s
  • Premium 5G
  • Komplet
  • Compal, VTV Premium
  • Brüx
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Guest Evzen

Vzdyt jsem to uz psal - na danem uzlu je problem s routingem. Takze zadny spamlist ani blokovani na hostingu, vsichni snad vime, ze ty maji s routingem pramalo spolecnyho.

Co se s tim da delat? No nekdo odpovedny z Vodafonu (coby vlastnika toho postizeneho rozsahu IP adres) musi kontaktovat spravce daneho uzlu a pozadat o napravu.
No a ten odpovedny z Vodafonu se samozrejme musi nejdriv nejak dozvedet, ze nejaky problem existuje, zejo...

Link to comment
Share on other sites

Guest PanInz

Předpokládám, že již nějaká strana provedla nápravu. Jelikož počínaje dneškem po 19-20 dnech stránky již fungujou! 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...