Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdarec, vyměnili nám před týdnem technicolor za tento modem a od té doby ženě nefunguje internet, když se připojí přes wifi na VPNku. Přes kabel a přes hotspot z tel. to i s VPN funguje, Nebude někdo vědět, kde by mohl být problém? V nastavení modemu jsem nic nenašel. Dikec.

Odesláno

V první řadě bych zkontroloval, jestli nejde o konflikt (rozsahů) IP adres - podívejte se, jakou IP dává VPN a jakou router/modem, jakou IP má brána apod.

Upraveno uživatelem DiDiDi

  • 1000 Mb/s
  • -
  • Start
  • Vodafone Station / TG3442DE
  • Brno
Odesláno
Není v tom notebooku (předpokládám, že jde o NB) nastaven Profil sítě jako veřejný, místo privátní?
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
V 14. 3. 2024 v 20:55, MSwamp napsal:

Tube: A to už u T-Mobile jde? Co vím tak stále nejde. 

No prave ze nejde. A Tomus to stihl postnout o chvili drive nez ja... 

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odesláno

Pevná IP adresa by měla zatím dle informaci přijít Na podzim, to samé i režim bridge u TMCz

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
V 14. 3. 2024 v 20:45, tomus napsal:

To bude tím že u T-Mobile to běží na IPv6 a není možné si požádat o přepnutí na IPv4  adresu jako u Vodafone, tím pádem není možné modem přepnout do režimu bridge a nejspíš i ty ostatní problémy budou mít stejný důvod.

zaleží kde já mám u T-Mobilu mám adresu IPv4.Ale to nastavení modemu Technicolor CGA4336 tam nejde nic nastavit vůbec se nedostanu do menu modemu. S Wi‑Fi Managerem vše na pár kliků ale tam jde pouze změnit heslo wifi to je všechno.

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno

@Pavel mprávě to vše by mělo přijít cca na podzim 🙂 

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Díky všem, Vodafone Station je u T-Mobile cable internetu plně funkční. Režim bridge zatím není, T-Mobile na něm ale pracuje. Narozdíl od modemu od T-Mobile mám ale možnost spravovat přesměrování portů a povedlo se mi tedy nastavit vše (VPN, kotel, Home assistant).

 

Odesláno

T-Mobile nemá Vodafone station ale nýbrž modem níže 

 

Snímek obrazovky 2024-03-16 v 20.28.08.png

já myslel že Vodafone Station nelze koupit a navíc Vodafone nechce mít na Cable internetu v síti T-Mobile vlastní zařízení 😮 

 

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

kautskym -    T-Mobil připojí jakýkoliv modem  i tvůj vlastní .

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.