Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Jeden zajímavý poznatek ze změny tarifu připojení k internetu - v den změny se účtuje jak starý tarif, tak nový tarif. Celkem hodně kreativní 🙂

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

Taky jsem měnil služby v průběhu měsíce a u mě takto

image.png

Ten prostřední řádek mám vystornovaný, odečtený.

Jen však jestli v tom prvním řádku není zaúčtovaný starý tarif za 2.7. a 3.7., kdy už jelo rychlejší Premium+.

Ale ty dva dny před zúčtovacím obdobím asi vem čert.

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

@Veronika - Vodafone To je jedna změna, mám to úplně stejně na dvou fakturách (jen o den dřív) - Premium od 4. června do 3. července (včetně), storno Premium od 2. července do 3. července, Premium+ od 1. července do 3. července. Jinými slovy - 1. července je účtovaný tarif Premium i Premium+. Po přepočtu cen služeb na den a vynásobením počtu dnů to tak přesně vychází.

před 30 minutami, Technikus napsal:

Taky jsem měnil služby v průběhu měsíce a u mě takto

image.png

Ten prostřední řádek mám vystornovaný, odečtený.

Jen však jestli v tom prvním řádku není zaúčtovaný starý tarif za 2.7. a 3.7., kdy už jelo rychlejší Premium+.

Ale ty dva dny před zúčtovacím obdobím asi vem čert.

@Technikus Když jsem kvůli tomu volal, tak jsem zkusil evergreen na téma “proč mám modem za 70 Kč účtovaný za 100 Kč” a výsledek je, že cena pronájmu změnit nejde. No tak jsem si aspoň nechal vystavit dobropis na ten dvojitě účtovanej den, i když jsem to původně nechtěl řešit 🤷🏻‍♂️

Upraveno uživatelem CableG

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno
  • Centrum péče

@Technikus Díky za upřesnění :) Ke změnách dochází v průběhu dne a využívané jsou obě služby, systém však neumí rozúčtovat poměrnou částku u obou služeb :(

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno
před 24 minutami, CableG napsal:

@Technikus Když jsem kvůli tomu volal, tak jsem zkusil evergreen na téma “proč mám modem za 70 Kč účtovaný za 100 Kč” a výsledek je, že cena pronájmu změnit nejde. No tak jsem si aspoň nechal vystavit dobropis na ten dvojitě účtovanej den, i když jsem to původně nechtěl řešit 🤷🏻‍♂️

Tzn cena na vyšší lze změnit, ale kdo by naopak chtěl modem resp cenu pronájmu downgradovat, má smůlu?

By se dal zkusit Zyxel za 120 Kč, ale po následné výměně se už zákazník na 100 či 70 Kč po výměně za nižší model nedostane? 🤔

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

@Veronika - Vodafone Možná by stačilo, kdyby se účtovala jen jedna služba, klidně i ta dražší. Obě najednou smysl moc nedávají.

před 1 minutou, Technikus napsal:

Tzn cena na vyšší lze změnit, ale kdo by naopak chtěl modem resp cenu pronájmu downgradovat, má smůlu?

By se dal zkusit Zyxel za 150 Kč, ale po následné výměně se už zákazník na 100 či 70 Kč po výměně za nižší model nedostane? 🤔

@Technikus Když se mění fyzicky modem, tak se nastavuje cena pronájmu. Dokud ho máš a nevyměníš za jiný, tak cena zůstává stejná. Alespoň tak jsem to pochopil - zřejmě se to řídí uzavíranou smlouvu o pronájmu, jejíž cena nejde zpětně měnit.

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.