Návštěvník jobro Odesláno 25. března 2017 Sdílet Odesláno 25. března 2017 Podle informací z technické podpory UPC, modem Compal nevysílá síť Wi-Free. Nejsem si jist, ale když jsme modem dostal, prošel jsem různé funkce, měl aktivováno Wi-Free a modem tuto síť vysílal. Marketingovým oddělením UPC je modem prezentován jako "prémiový" a údajně jiné modemy se nyní účastníkům nedávají. Přitom UPC zdůrazňuje možnost připojení v celé Evropě k jeho Wi-Free... Také vám ostatním na Compalu tato síť nepracuje? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thaischumi Odesláno 25. března 2017 Sdílet Odesláno 25. března 2017 Ahoj, jakou máš verzi HW a SW? (Admin/Informace) Mám HW 4.01 a SW CH7465LG-NCIP-4.50.18.22-1-NOSH, wifree nevysílá, ani v router módu ani v bridge módu. Super 800 Mb/s Profi - Komfort VF Station + 3x CA Moduly Praha - Jinonice Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zajdee Odesláno 25. března 2017 Sdílet Odesláno 25. března 2017 V aktualni fakture UPC oznamuje, ze Compaly zacnou vysilat Wi-Free od kvetna 2017. - - - Compal, 3xCA modul Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník jobro Odesláno 26. března 2017 Sdílet Odesláno 26. března 2017 Ano, to jsme se dověděl na technické poradně UPC. Dodávám: UPC už déle než rok instaluje uživatelům "prémiové" modemy, které neumějí šířit propagovanou síť Wi-Free. Ne že by mi to vadilo. V domě jsme všichni na UPC, takže si jen vyjímečně potřebujeme vzájemně poskytovat toto síť. Považuji celé to Wi-Free za omezeně použitelné, vzhledem k reálnému dosahu signálu. Běžný modem stěží zasáhne větší byt, okolí jen vyjímečně... Pochybuji, že někdo cizí bude stát venku u baráku, aby si "ulovil" něčí Wi-Free. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thaischumi Odesláno 10. dubna 2017 Sdílet Odesláno 10. dubna 2017 Compal souseda s mac adresou 90-5C-44 Wi-Free už vysílá, ten můj s mac 54-67-51 zatím nic. Super 800 Mb/s Profi - Komfort VF Station + 3x CA Moduly Praha - Jinonice Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Danny Odesláno 26. dubna 2017 Sdílet Odesláno 26. dubna 2017 Jako novému zákazníkovi UPC mi byl dodán Compal, který Wi-Free vysílá už z výroby (2,4 i 5ghz) a to nehledě na skutečnost, že v "mojeupc" mám wi-free neaktivní a nikdy k aktivaci ani nedošlo. V současné době řeším s technickou podporou vypnutí této služby. Samotné vypnutí bezdrátového rozhraní v administraci routeru nezpůsobí vypnutí wi-free a nenašel jsem ani žádnou jinou možnost, jak vypnutí dosáhnout standardními způsoby (když pominu vytažení ze zásuvky ). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník jobro Odesláno 26. dubna 2017 Sdílet Odesláno 26. dubna 2017 Na mém Compalu mám Wi-Fi vypnuté (na to používám vlastní router). Na MojeUPC mám Wi-Free aktivováno. Ale můj modem ho dosud nevysílá, ani o to nestojím. Před lety jsem měl potíž s Wi-Fi na Technicoloru: on Wi-Free vysílal i když byla deaktivována bezdrátová síť! A naopak, "moji" Wi-Fi nevysílal. Skončilo to reklamací a výměnou za Compal. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník jobro Odesláno 21. června 2017 Sdílet Odesláno 21. června 2017 V blíže neuvedeném dni mi UPC dálkově aktivovalo na Compalu vysílání sítě Wi-Free. Připojení k vlastní Wi-Fi síti doma používám jen příležitostně a po většinu času je vypnuté (zakázané). Wi-Free ale běželo nezávisle dále. Deaktivoval jsem na Moje UPC službu Wi-Free a očekával, že vysílání skončí. Psal jsem dotaz na technické oddělení s tím, že si přeji tuto síť na modemu deaktivovat. V domě jsme všichni na UPC a kolem mám spoustu sítí, které se navzájem ruší. "Hloupá" zařízení (mobil, tablet) se snaží připojit na síť s nejsilnějším signálem. Protože t.č. nejsem účastníkem Wi-Free, tak se pochopitelně nemohou připojit, ale stále to zkoušejí... Než přijde odpověď z UPC, tak jsem (omylem) přišel na to, jak Wi-Free deaktivovat - resetem modemu. Bude to fungovat, než mi to UPC zase dálkově spustí? Proč jsem musel resetovat Compal? Přepnul jsem Compal do režimu "modem" a ten poté zůstal v nekonečné smyčce s pověstnou obíhající hvězdou. A nereagoval na nic, nešlo se ani znovu přihlásit do administrace. Reset to řešil... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 21. června 2017 Sdílet Odesláno 21. června 2017 tak si ještě z těch zařízení vymaž záznam o síti WiFree, přestanou se připojovat. Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 21. června 2017 Sdílet Odesláno 21. června 2017 Wifree nejde deaktivovat pres web, je nutne napsat operatorovy, ten sluzbu deaktivuje a pak je nutne resetovat modem, budto to udela operator na dalku, nebo vy sam, takze nyni by jiz melo byt vse vporadku a sluzba deaktivovana. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky