Přejít na obsah

HBO GO ve smart TV Samsung


Návštěvník Jirka72

Doporučené příspěvky

Návštěvník Milos1498650066

Výše popisovaný problém u mě stále trvá. Po přihlášení píše "Načítání" a nic se nestane. Při pokusu o přehrání volného obsahu napíše Error. Aplikace mi od začátku fungovala normálně.

Opravdu vám to všem už funguje?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Milos1498650066

Mám UE40ES7000 a cca 2-3 týdny mi aplikace nefunguje. Předtím běžela až na občasné problémy s přihlašováním bez problémů.

Pro Fandahbo: Kontaktoval jsem HBO, ti konstatovali, že na mé TV by měla aplikace fungovat a doporučili mi popsat problém svému poskytovateli. Takže jsem zaslal e-mail s popisem závady a typem TV na technickou podporu UPC, ti by měli vše odeslat na support HBO. Já jen čekám a doufám, že závadu odstraní. Kontaktujte také UPC, snad se to vyřeší dřív, když nás bude víc...

Seznam podporovaných TV je v záložce "TV s internetem" na této stránce: http://www.hbogo.cz/pages/faq.aspx

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Takze hbogo mi stale nefunguje. Mam stejny problem jako Milos. Cca 3 tydny. Uvedomil jsem si ze se pripojuji pres BluRay prehravac Samsung HT 5500 ale ten v seznamu je.

Problem je ten ze hbogo normalne najede muzu v nem listovat ale jakmile dam prehrat pozadovany porad tak me to odkaze na prihlaseni. Ja zadam kod tv pin a v tu chvili to spadne a najede na nacitani a nic jen nacita.

Takze taky napisu na upc.

Uz Vam neco odpovedeli?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník lada-vir

Počítám že je problém u vás, vaše zařízení včera jsme dokoukal hru o trůny a přes volno jsme se jak kdy koukal na TV Samsung, Tabletu, notasu.

Zkusit se podívat např po novém firmware (aktualizaci) do vašeho zařízení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Milos1498650066

Pro lada-vir: Díky za tip, zkusím příležitostně aktualizovat FW. Na základě této diskuse jsem předpokládal, že pravděpodobně bude problém u HBO, protože jak píše Jirka72, šlo o technické potíže u HBO a aplikace se mu po pár dnech rozběhla. Každopádně dám vědět výsledek.

Pro Fandahbo: Zatím se z HBO ani z UPC nikdo neozval. Mám jen potvrzeno, že UPC to předalo HBO k řešení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem ted dotelefonoval s upc operatorem a poradil mi velky .ovno. Ze se s tim nesetkal ze nevi jak mi pomoci ze to neni jejich vec ze se mam obratit na hbo atd.

A jak si mam aktualizovat firmware? Diky za odpoved.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...