Přejít na obsah

HBO GO ve smart TV Samsung


Návštěvník Jirka72

Doporučené příspěvky

Návštěvník Jirka72

Od včera se mi nejde přihlásit do aplikace HBO GO ve smart TV Samsung. Když zadám TV PIN, píše to "Načítání..." a tím to skončí. Moje ségra má tentýž problém (mají také TV Samsung). Má někdo obdobný problém? A co s tím?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam stejny problem rovnez u TV Samsung od patku. U titulu spustitelnych bez registrace/prihlaseni je rovnez HBO GO nefunkcni, zde aplikace zobrazi chybu Error: TypeError 'null' is not an object, (evaluating 'HBOCustomer.current.CurrentDevice). Aktualizace firmware TV a preinstalovani App HBO GO nepomaha...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Od včera se mi nejde přihlásit do aplikace HBO GO ve smart TV Samsung. Když zadám TV PIN, píše to "Načítání..." a tím to skončí. Moje ségra má tentýž problém (mají také TV Samsung). Má někdo obdobný problém? A co s tím?

 

Zkuste se pred zapnutim aplikace na televizi prihlasit do HBO GO z pocitace nebo pres aplikaci v mobilu/tabletu. Me se jinak HBO GO na Samsung TV nikdy neprihlasilo. Kvuli tomu jsem to odhlasil - o obycejny HBO a Cinemax zajem nemam. Dobra alternativa tu neni, tak cekam na Netflix :)

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • Vodafone Station, CA modul
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jirka72

To není otázkou přihlášení v počítači (mobilu / tabletu). Tam to všechno funguje v pořádku. Týká se to výhradně nemožnosti přihlásit se přes aplikaci v Smart TV Samsung. Potvrzuji, že i mě se objevuje hláška "Error: TypeError "null" si not..." při pokuzu přehrát titul bez registrace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tomto případě se sešly dvě party neschopných nýmandů. Parta z UPC, kterou po technické stránce netřeba komentovat. To je bota za botou (kvalita a hlasitost programů, výpadky, děravé EPG, kolísající odezva internetu ad.) a parta z HBO, která není schopna ani novinky opatřit titulky. A jejich spojením je neustálá nemožnost připojeni na tabletu, nebo Smart TV a trhaný obraz na počítači. Jde to se službami v tomto státě od deseti k pěti

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To není otázkou přihlášení v počítači (mobilu / tabletu). Tam to všechno funguje v pořádku. Týká se to výhradně nemožnosti přihlásit se přes aplikaci v Smart TV Samsung. Potvrzuji, že i mě se objevuje hláška "Error: TypeError "null" si not..." při pokuzu přehrát titul bez registrace.

 

Co se snazim sdelit je, ze tam je/byl takovyhle bug: TV PIN prestal platit jakmile vyprselo prihlaseni k HBO GO na kompu/tabletu. Treba jde u vas o tu samou chybu.

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • Vodafone Station, CA modul
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jirka72

Ne, to nemá nic společného s přihlášením v PC / mobilu / tabletu. Tam, jak jsem už psal, funguje všechno OK (a tím myslím i aktuálně platné přihlášení). Toto je otázkou pouze funkčnosti ve smart TV (u mě konkrétně Samsung).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...