Odesláno 13. června 2015 9 let Od včera se mi nejde přihlásit do aplikace HBO GO ve smart TV Samsung. Když zadám TV PIN, píše to "Načítání..." a tím to skončí. Moje ségra má tentýž problém (mají také TV Samsung). Má někdo obdobný problém? A co s tím?
Odesláno 14. června 2015 9 let Mam stejny problem rovnez u TV Samsung od patku. U titulu spustitelnych bez registrace/prihlaseni je rovnez HBO GO nefunkcni, zde aplikace zobrazi chybu Error: TypeError 'null' is not an object, (evaluating 'HBOCustomer.current.CurrentDevice). Aktualizace firmware TV a preinstalovani App HBO GO nepomaha...
Odesláno 14. června 2015 9 let Od včera se mi nejde přihlásit do aplikace HBO GO ve smart TV Samsung. Když zadám TV PIN, píše to "Načítání..." a tím to skončí. Moje ségra má tentýž problém (mají také TV Samsung). Má někdo obdobný problém? A co s tím? Zkuste se pred zapnutim aplikace na televizi prihlasit do HBO GO z pocitace nebo pres aplikaci v mobilu/tabletu. Me se jinak HBO GO na Samsung TV nikdy neprihlasilo. Kvuli tomu jsem to odhlasil - o obycejny HBO a Cinemax zajem nemam. Dobra alternativa tu neni, tak cekam na Netflix
Odesláno 14. června 2015 9 let To není otázkou přihlášení v počítači (mobilu / tabletu). Tam to všechno funguje v pořádku. Týká se to výhradně nemožnosti přihlásit se přes aplikaci v Smart TV Samsung. Potvrzuji, že i mě se objevuje hláška "Error: TypeError "null" si not..." při pokuzu přehrát titul bez registrace.
Odesláno 14. června 2015 9 let V tomto případě se sešly dvě party neschopných nýmandů. Parta z UPC, kterou po technické stránce netřeba komentovat. To je bota za botou (kvalita a hlasitost programů, výpadky, děravé EPG, kolísající odezva internetu ad.) a parta z HBO, která není schopna ani novinky opatřit titulky. A jejich spojením je neustálá nemožnost připojeni na tabletu, nebo Smart TV a trhaný obraz na počítači. Jde to se službami v tomto státě od deseti k pěti
Odesláno 14. června 2015 9 let To není otázkou přihlášení v počítači (mobilu / tabletu). Tam to všechno funguje v pořádku. Týká se to výhradně nemožnosti přihlásit se přes aplikaci v Smart TV Samsung. Potvrzuji, že i mě se objevuje hláška "Error: TypeError "null" si not..." při pokuzu přehrát titul bez registrace. Co se snazim sdelit je, ze tam je/byl takovyhle bug: TV PIN prestal platit jakmile vyprselo prihlaseni k HBO GO na kompu/tabletu. Treba jde u vas o tu samou chybu.
Odesláno 14. června 2015 9 let Ne, to nemá nic společného s přihlášením v PC / mobilu / tabletu. Tam, jak jsem už psal, funguje všechno OK (a tím myslím i aktuálně platné přihlášení). Toto je otázkou pouze funkčnosti ve smart TV (u mě konkrétně Samsung).
Odesláno 15. června 2015 9 let Ten samí problém na TV Samsung mám u poskytovatele Skylink. Myslím že to bude chyba v té TV aplikaci.
Odesláno 15. června 2015 9 let Odpověděli mi z HBO, že vědí o chybě. Mají od pátku nějaké technické potíže...
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.