Odesláno 13. června 2015 10 let Od včera se mi nejde přihlásit do aplikace HBO GO ve smart TV Samsung. Když zadám TV PIN, píše to "Načítání..." a tím to skončí. Moje ségra má tentýž problém (mají také TV Samsung). Má někdo obdobný problém? A co s tím?
Odesláno 14. června 2015 10 let Mam stejny problem rovnez u TV Samsung od patku. U titulu spustitelnych bez registrace/prihlaseni je rovnez HBO GO nefunkcni, zde aplikace zobrazi chybu Error: TypeError 'null' is not an object, (evaluating 'HBOCustomer.current.CurrentDevice). Aktualizace firmware TV a preinstalovani App HBO GO nepomaha...
Odesláno 14. června 2015 10 let Od včera se mi nejde přihlásit do aplikace HBO GO ve smart TV Samsung. Když zadám TV PIN, píše to "Načítání..." a tím to skončí. Moje ségra má tentýž problém (mají také TV Samsung). Má někdo obdobný problém? A co s tím? Zkuste se pred zapnutim aplikace na televizi prihlasit do HBO GO z pocitace nebo pres aplikaci v mobilu/tabletu. Me se jinak HBO GO na Samsung TV nikdy neprihlasilo. Kvuli tomu jsem to odhlasil - o obycejny HBO a Cinemax zajem nemam. Dobra alternativa tu neni, tak cekam na Netflix
Odesláno 14. června 2015 10 let To není otázkou přihlášení v počítači (mobilu / tabletu). Tam to všechno funguje v pořádku. Týká se to výhradně nemožnosti přihlásit se přes aplikaci v Smart TV Samsung. Potvrzuji, že i mě se objevuje hláška "Error: TypeError "null" si not..." při pokuzu přehrát titul bez registrace.
Odesláno 14. června 2015 10 let V tomto případě se sešly dvě party neschopných nýmandů. Parta z UPC, kterou po technické stránce netřeba komentovat. To je bota za botou (kvalita a hlasitost programů, výpadky, děravé EPG, kolísající odezva internetu ad.) a parta z HBO, která není schopna ani novinky opatřit titulky. A jejich spojením je neustálá nemožnost připojeni na tabletu, nebo Smart TV a trhaný obraz na počítači. Jde to se službami v tomto státě od deseti k pěti
Odesláno 14. června 2015 10 let To není otázkou přihlášení v počítači (mobilu / tabletu). Tam to všechno funguje v pořádku. Týká se to výhradně nemožnosti přihlásit se přes aplikaci v Smart TV Samsung. Potvrzuji, že i mě se objevuje hláška "Error: TypeError "null" si not..." při pokuzu přehrát titul bez registrace. Co se snazim sdelit je, ze tam je/byl takovyhle bug: TV PIN prestal platit jakmile vyprselo prihlaseni k HBO GO na kompu/tabletu. Treba jde u vas o tu samou chybu.
Odesláno 14. června 2015 10 let Ne, to nemá nic společného s přihlášením v PC / mobilu / tabletu. Tam, jak jsem už psal, funguje všechno OK (a tím myslím i aktuálně platné přihlášení). Toto je otázkou pouze funkčnosti ve smart TV (u mě konkrétně Samsung).
Odesláno 15. června 2015 10 let Ten samí problém na TV Samsung mám u poskytovatele Skylink. Myslím že to bude chyba v té TV aplikaci.
Odesláno 15. června 2015 10 let Odpověděli mi z HBO, že vědí o chybě. Mají od pátku nějaké technické potíže...
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.