Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Já taky mám vše nové od 2.3 a zatím bez problému,vše funguje jak má

Odesláno
Já mám aktualizaci také od 2.3.17 (Havířov) a se STB žádný problém.

 

Havířov už je asi Polsko :-)

Odesláno

Ano Vlčáku, něco jako Teplice jsou už asi bývalé NDR :salut:

Odesláno

Pokud ti, co píší, že mají nový software, jsou tzv. testeři, tak OK

Pokud ovšem nejsou testeři, tak nový software, který na "cihličce" umožňuje ono 7-denní zpětné shlédnutí a další "fičurinky", nemají. Ten nový software dostali právě poláci, a tam se během jednoho dne zjistili fatální chyby. Proto se u nás narychlo (defacto na poslední chvíli) zrušila edice nového software.

Proto ta narážka na to, že ta místa, kde bydlí, asi patří již do Polska ( :) )

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

Jinak, ta avizovaná změna (onen nový software) byla určena původně na 8.3., nebo 9.3. 2017. Nikoli na 2. březen 2017 !

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

Pane Ivo Mašek, nějak moc moudra z Vašich příspěvků. Nejsem tester a přesto opravdu mám nový software a představte si, od 2.3.2017. Mohu vracet pořady týden zpět a všechny ty ostatní "fičurinky" mám také. Asi měsíc předem jsem dostal oficiální mail od UPC s termínem nového upgradu 2.3.2017. A nejsem jediný z Plzně, kdo nový FW má.

Odesláno

Dobrý den, mohu potvrdit, že v Plzni (nebo v její části) již funguje nový software. Byl jsem u tchána a měl ho. Ano, má "cihličku", ne, není tester.

Odesláno

Co jsem zde uvedl,platí! A předem jsem od UPC žádné avízo nedostal a nejsem tester.Jelikož to zpětné zhlédnutí prakticky nevyužívám,tak jsem to právě teď ověřil.U zvoleného kanálu se dole objeví datum,do kdy to bude k dispozici.Dále tam je nabídka karet s tituly,které nyní už mám k dispozici pro spuštění.Zkusil jsem "honba za diamantem",-vyskočila omluva ,že momentálně nelze přehrát.Další 3 tituly už jely bez problému. Zpětné zhlédnutí je pouze jedna z novot,celý software cihly je úplně jiný a mě osobně se líbí. Tož tolik pane Ivo Mašku!Jestli jsem v Polsku nebo na Marsu neřeším,hlavně že to jede.

Odesláno

Tak to potom UPC rozhazuje software jak granule kočkám. Tomu říkám profesionální přístup. Od nich.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.