Přejít na obsah

NEFEROVOST KARNEVALU


Návštěvník tomus

Doporučené příspěvky

Takže, když se tu mluví o nefér jednání Karnevalu. Dnes, před 12.00 hodinou mi snížili rychlost, jak to dělají při naplnění FUP, používám TURBO 2000/300, takže nyní mám do 16.1.2006 rychlost 200/50. Přitom počítadlo dat mi ukazuje, že jsem stáhl 19,7 GB a UPLOADNUL taktéž 19,5 GB dat. Na snížení mě upozornili e-mailem, jak se mi nejednou stalo, avšak vždy po skutečném překročení datového limitu v jednou ze směrů. O načítání do počítadla dat to není, jelikož mi nyní, v 13.33 hodin ukazuje stejné údaje.

  • 1000 Mb/s
  • -
  • -
  • Vodafone StationDOCSIS 3.1
  • Severočech
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Derek

Tohle neni o nefer jednani - chyba se stat muze kdekoli. Taky me tohle jednou neminulo. Stacil mai na tech support a behem deseti minut to bylo v poradku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle neni o nefer jednani - chyba se stat muze kdekoli. Taky me tohle jednou neminulo. Stacil mai na tech support a behem deseti minut to bylo v poradku.

Rozhodně mi to začíná připadat jako nefér jednání. Ihned po napsání předchozího příspěvku jsem jim chybu napsal do on-line formuláře. Odpovědi jsem se však nedočkal, nápravy také ne! :twisted: To by se ovšem dalo ještě snést, avšak dnes, kdy mi mělo naběhnou další období čerpání dot koukám jako blázen, rychlost mám stále 200/50, ačkoli počítadlo dat je vynulované! Napsal jsem jim tedy do jejich on-line dotazníku opět, jsem zvědav, zda dojde k nápravě a zda se budou na Karnevalu obtěžovat, aby mi odpověděli!

  • 1000 Mb/s
  • -
  • -
  • Vodafone StationDOCSIS 3.1
  • Severočech
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jiz sem to tu jednou psal do kdy se odpovida, nemuzes cekat pri 42 000 zakazniku internetu a nekolika set tisicich zakazniku kabelovky ze dostanes odpoved do 5 minut. Na web dotazy dostanes odpoved do 3 dnu a na email do 2 dnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Docela jsem se zasmál výrokům o stahování dat které "nikdy nevyužiju" a připadá mi to už dost jako téměř jistá závislost. Tohle není výpad ani urážka, ale můj názor. Já bych taky asi k vůli zájmu kterým jsou u mne hudební klipy a vše s tím související (myslím klipy patřičné kvality) nespal v né přiliš teplem oplývající serverovně, ale taky uznávám, že takové možno jsou už opravdu "lidově" přijatelné, ale osobně mám francouzskou hudbu jako jeden z koníčků a jsem rád za každý přírustek. Především to jsou sběratelské záležitosti (tv vystoupení), které si nikde prostě neseženu (nekoupím) a proto jsem za říkám kvalitní připojení, který mi Karneval poskytuje poměrně rád. Dal jsem to sem jako jeden z mnoha příkladů využití vysokorychlostního internetu a jsem si vědom, že každý z nás má jiné důvody a příklady využití.

 

To jen "poměrně" je jen díky už tolik neadekvátní ceně, kterou tato sranda stojí. Shodneme se ale určitě všichni, že cenová politika Karnevalu & UPC CZ je žalostná a mají co v téhle oblasti nemálo zlepšovat. Vždyť i UPC Slovensko nepraktikuje na uživatele skvělý FUP a i když je oproti nám za stejnou cenu rychlost někdy poloviční, tak pro mnohé už tolik rychlosti nad např 2000kbps neznamenají a zase by uvítali OPRAVDU NEOMEZENÝ internet + rozumný UPLOAD!

 

Prostě jen to chce tam nahoře chtít. Věřte, že by to určitě šlo a možná by nám k tomu mohl něco říci zdejší "pan Karneval", který nás zase jen jinde navnadil, že se bude cosi doufám zlepšovat, ale asi všichni víme, co to zlepšování bude, že? Zvednou sice rychlost, zvednou limity a cenu nějakou dobu pro klid nechají a pak zase hurá útok na kapsy nás uživatelů. Tohle je politika nejen Karnevalu - to uznávám.

 

Kapitola s nejasným koncem je ta skvělá digitální televize a pokud někdo nemusí mít u všeho CZ txt i když ANO je to skvělé všemu vždy na 100% rozumět, tak mu stačí i jinak dost omezená Astra a má digitální nabídku též. Ano vím, jsou rozdíly v atraktivitě stanic a né malé, ale dá se to taky. Tak jen tolik.

 

 

Nevim, asi sis nevsim ze nejsme na slovensku ale v ČR. Holt se stim budes muset asi smirit, nebo neco udelat. Zaloz si svoji vlastni firmu, ktera bude mit uzasne a doposavad nevidane parametry sluzeb i ceny :wink: .

 

Pokud se ti neco nelibi na sluzbach Karnevalu, muzes nas opustit a najit si lepsiho poskytovatele. Podepsanim smlouvy si s podminakma i cenikem souhlasil, tak si tu prosim nestezuj na cenovou politiku.

 

Mimo jine, myslim ze kdyz si prostudujes ceniky treba u ADSL budes prekvapen jejich manipulacnima poplatkama. A jelikoz mam sam ADSL, tak vim ze ceny a podminky jsou mnohem horsi nez u Karnevalu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník kecinzer

Já tohle stěžování si prosě nechápu. Máte být rádi, že máte docela kvalitní net. Ano sice s limitem dat, ale s tím nikdo nic neudělá.

Nějaké řeči o nefér jednání, to jsou akorát blbosti!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...

no když si objednával net přes web, telefonicky neo dopisem, tak po jaké době se ti ozvala operátorka, aby jste domluvili datum instalace internetu. v ten den by měl přijít instalatér a nainstalovat ti net...tak za jak dlouho tak zavolala ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...