Přejít na obsah

Volat technika nebo koupit zesilovač?


Návštěvník Petr Dostál

Doporučené příspěvky

Pánové, já se musím techniků zastat. Je to jediný světlý bod v rámci UPC. Ten technik přijede tak, jak mu to z UPC řeknou. On není tím organizátorem.

Technika-idiota jsem v rámci UPC nepoznal. Ba, právě naopak. Jeden technik je tu mezi námi, který se mi nabídl mi sám od sebe pomoci, neboť jsem s UPC "zápasil" tenkrát celý týden (ohledně pitomé a jednoduché výměny STB - minutová záležitost). Celou anabázi jsem podrobně popsal na "mém" fóru TVFreak. Ale jelikož se považuji za slušného člověka, tak jsem tu pomoc odmítl, neb mě přišlo pitomé, aby mě pomáhal nad rámec svých povinností technik z Mostu (bydlím v okrese Chomutov), který by takto suploval blbost a nemohoucnost administrace na UPC.

Na techniky nenadávejte - jsou v tom opravdu nevinně.

Já osobně jsem s nimi měl možnost se setkat všeho všudy 4x. 2x ještě v rámci Karnevalu, a už tehdy byli opravdu velmi ochotní a pracovali nad rámec svých poviností. V rámci UPC také 2x, a opravdu si nemohu stěžovat. (ti technici mají UPC rádi, asi jako my uživatelé)

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem "techniků" od UPC poznal všeho všudy za ta léta přibližně deset. Možná o pár více, pokud bych do toho počítal i Kabel Plus. V 75% případů přijel někdo, kdo buď neměl všechny informace nebo si s něčím nevěděl rady. Pouze vzácně jsem narazil na nějakého, který by byl informovaný, inteligentní, schopný a rychlý. Dokonce jednou po sobě něco technici předělávali a nadávali na toho předchozího.

 

Ten, který přijel posledně, byl ovšem to nejhorší, co k nám kdy UPC poslalo. Místo domluveného času zavolal o čtyři hodiny dříve, že má momentálně volno a že do deseti minut se staví. Za 10 minut skutečně přijel a když jsem ho uviděl, začal jsem se v duchu smát a ujišťovat se jestli dobře vidím. Dostavil se postarší člověk, který se sotva vešel do dveří, potil se, zapáchal a sotva si dokázal sednout - natož se ohnout. Přinesl nová zařízení, rozbalil je, ale nainstalovat jsem je musel sám, jakoby to považoval za samozřejmost. A jen, co jsem je zapojil do sítě, už odcházel, aniž by se pořádně ujistil, že vše funguje. Kromě toho, jak to bývá u UPC zvykem, mu chyběla nějaká informace a divil se, proč mu ji nesdělili. Tak jsem ho nechal ať si jde, protože kdybych se s ním začal dohadovat, že měl vyčkat a všechno zprovoznit sám, nejspíše bych ho musel následně oživovat. Kdybych si to neuměl zapojit sám anebo by něco nefungovalo, jak má, stěžoval bych si. Ale jelikož je všechno naštěstí OK, nechal jsem to být. Nicméně, neumím pochopit, jak může někdo, kdo je morbidně obézní, dělat technika. A už vůbec nechápu, že UPC se s takovým člověkem spokojí a pošle ho k zákazníkovi, který je u nich 15 let. Ještě jednou někoho takového k nám pošlou a volám vedení.

 

Takže to je zase můj příběh. Ne všichni jsou tací, ale píšu to zde proto, aby ostatní věděli, že taková individua existují. A jeden spolehlivý a kvalitní technik, který sem občas chodí, to nezachrání.

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak je to o lidech. Já nevím, jestli nedělám medvědí službu teď, ale já toho technika, co mi nabízel pomoc nad rámec své práce a asi i regionu tu jmenuji: Marek-26 .

My tady v chomutovském a mosteckém okrese si nemůžeme tedy v tomto ohledu stěžovat

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem "techniků" od UPC poznal všeho všudy za ta léta přibližně deset. .

 

Tolikrát ?

U mě byl technik jen jednou. Když mi přinesl modem ( stará dobrá Motorola ) a zapojil internet. ( před více jak 8 lety a byl to ještě Karneval ). Jinak nebylo technika třeba. ťuk. ťuk. :thumleft:

  • 150 Mb/s
  • -
  • Start
  • TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55
  • Litoměřice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...
Návštěvník Petr Dostál

...tak po 14 dnech bych tu diskuzi tady chtěl nějak ukončit.Nakonec tedy dorazil technik UPC,vše proměřil,udělal novej kabel,ve sklepě trošku přidal na signálu(v budoucnu plánujem ještě 1 TV) a vše jede OK. ...takže maximální spokojenost

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...