Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Jestl za Compalem v režimu router máš daný další router, tak se těm problémům ani nedivím. Compal přepnout do režimu modem a všechno nechat routovat vlastním routerem (pokud to tedy náhodou není Tenda nebo obdobný šrot).

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

@Adolf.Shitlernene, prave modem je v rezimu bridge. 2 roky vse fungovalo jak ma. posledni 2 mesice mi to blbne.

Odesláno

Poskozeny kabel mezi modemem a routerem? Nejake ruseni na tom kabelu (silovy kabel 230 V vedeny podel)?
Nebo neco podobneho, kvuli cemu by sitova komunikace po case presla z 1 Gbit na 100 Mbit...

Jen premyslim nahlas...

Odesláno

Compal pouziva Realtek gigabit Ethernet switch chip, ziadny zazrak.. ale s kompatibilitou voci inym Ethernet zariadeniam/kartam nebyvaju problemy.. skor tipujem na kabel medzi Compalom a routerom.

Upraveno uživatelem quadra2030

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava
Odesláno

Me se toto kdysi delo taky u stareho modemu. Po nejake době to preplo na 100Mbit. Ustrihnul jsem konektor a nacvaknul novy a bylo po problemu,


x iPhone x Pro

Odesláno

@Pavel23 co se týká toho signálu na modemu, tak tam tentokrát žádný problém nevidím.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

@tomustak neco musi byt s temi ethernet porty. u 3 ze 4 se po case objevily problemy - pokles na 100MBit krome cisla 2...tam uz to drzi tyden :)

Odesláno

Nebo kabel drží v ideální pozici, jak naznačovali výše. Zkusil bych s ním v celé délce zahýbat.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Platím si Int. 300/20 přes router Archer, šel perfekně a rychlost i se  zapnutým Antivirem Kaspersky pořád kolem 300 Mbit/s a najednou úpadek na Speedtestu UPC na 100 a kolísal, vyzkoušel jsem vše, deset urgencí na Vodafone a nakonec čistá instalace posledního Windows verze 2004 a jsem zase zpátky na 300 Mbit/s.

Odesláno

no jo, ve windows se čas od času samovolně něco po💩 a čistá instalace je jediný spolehlivý řešení 🙄

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.