Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Čaute.

Poslední dobou mám problém přes MS Outlook odeslat hromadný mail (cca 60 adres). Řeším to se správcem serveru. Ten mi tvrdí, že jsem v práci jediný (nikdo jiný si nestěžuje), že u něj je vše v pořádku. Prej, jestli není nějaké omezení u mého poskytovatele internetu. Je možné, že by mohl být problém u UPC/Vodafone?

posta chyba.jpg

  • Start+, Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Brno
Odesláno

Občas odesílám přes MS Outlook cca 200 hromadných zpráv a žádný problém. SMTP je samozřejmě mimo VF/UPC. Jinak bych ale řekl, že pokud se podaří odeslat i jedinou zprávu, tak žádná blokace ze strany ISP není (v MS Outlook je i test přijímání a odesílání zpráv, tak to zkusit).

Upraveno uživatelem Adolf.Shitler

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
  • Autor

Test mi jde. Odeslat a přijmout zprávu (i s přílohami) pro jednoho adresáta taky. Ale potřebuju to posílat na cca 60 adres a tam narážím. SMTP mám taky mimo Vodafone/UPC.
Řekl bych, že nejsem IT analfabet, ale tady narážím.

  • Start+, Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Brno
Odesláno

Podle mě to dělá nějaký firewall v PC, protože fa UPC když tak blokla celý port pro smtp (25, 465), ale nikoliv, aby jeden email prošel a 60 ne.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Taky může být nějaká adresa špatně a blokuje to všechno.

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Hradec Králové
Odesláno

A jak se to chova s jinym SMTP serverem?

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
  • po 2 týdnech...
Odesláno
  • Autor

Tak nakonec to vypadá, že byl nějaký problém s MS Outlookem (asi po nějaké aktualizaci).

Pomohlo až smazání účtu a znova nastavení (se stejným nastavením). Při pokusech (jen) o změnu nastavení se problém pořád vyskytoval.

  • Start+, Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.