Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den.

Na Horizon GO u některých seriálu to po mě najednou chce nějaké předplatné, ale dříve to šlo vše bez problému. Nevíte někdo co s tím? 

Odesláno

které serialy konkretne?

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Odesláno

Zelenáč, SWAT.

Odesláno

Vtelefonu (android) bez problemu přehráno.Zadna platba nebyla vyžadována 

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Odesláno

V telefonu (iOS) také bez problému.

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • CA modul
  • Praha
Odesláno

To je divne, Horizon Go bud funguje (je v ramci sluzeb) a nemusi se dale v nem nic platit, nebo nefunguje (nemate ho ve sluzbach). Neplete si to s HBO Go?

Ted vyzkouseno 1.dil Zelenac v Horizon Go aplikaci windows 10, bez problemu a poplatku funguje..

Upraveno uživatelem homberg

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odesláno

Nejde to u posledniho dílu druhé série Zelenáče a u prvního dílu SWAT. Zajímavé je, ze poslední díl Zelenáče jsem už jednou pouštěl a teď to nejde

Snímek%0Aobrazovky 2020-04-11 v 15.02.30.png

Odesláno

Asi by bylo nejlepsi to v tomto případě resit s tech.podporou

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Odesláno

U toho Zelenace to vypada na chybu na strane UPC, protoze me ten posledni 6. dil take nejede a hlasi to stejnou chybu, 5. dil jede.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Podobný problém mám aj ja na Slovensku. Riešil som to cca polroka dozadu  s podporou UPC. Neverili mi že je niečo také možné. Tak sa nalogovali cez moje údaje na môj účet aby si to overili. Oznámili že mi musia reštartovať/zresetovať účet a malo by to ísť. Samozrejme ubehli cca 4 mesiace a nič sa nezmenilo. Už nemám na to silu a vzdal som to. Pri niektorých filmoch a serialoch to chce jednoducho nejaké predplatné a nikto nevie prečo...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.