Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Prosím, můžete někdo zkusit, kdo máte skype na UPC, zdali se dovoláte ? Dnes jsem zjistil, že se nemohu dovolat, ačkoliv dříve mi to fungovalo. Vůbec to nevyzvání a po chvilce to spadne s hláškou, že UPC hovor nepřijímá. Zvláštní je, že úplně stejný problém mám na freesat. Na ostatní kontakty se dovolám v pohodě, takže u mě asi problém nebude. Zvláštní je, že mi to nefunguje jen na UPC a freesat. Můžete prosím někdo zkusit nebo sdělit nějako info ? děkuji..

Odesláno
  • Autor

Ted jsem to zkousel a take se nedovolam, asi tri dny zpet to ale slo,

zkousel jsem tam volat i o vikednu, minuly a predminuly a take to nefungovalo.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

for tomus :

 

díky moc za reakci, zvláštní je, že úplně stejně mi nefunguje Freesat..

Odesláno

Teď jsem to zkoušel a přesměrování na klientskou linku mě funguje normálně (dostal jsem se až k oznámení vyčkejte jste 1. v pořadí pak sem to položil).

Mám ale UPC uloženo v seznamu stálých kontaktů (přidalo se to tam nějak samo když sem tam volal poprvé).

 

Sent from LT22i using Tapatalk 2

Odesláno

for Bucky Kid:

 

Tak to je tedy velmi zvláštní. Vůbec tomu nerozumím. Někdo se dovolá a někdo ne ? Mám také Upc i Freesat v seznamu kontaktů, přesto je to mtrvé :(

Odesláno

Spojilo mě to hned, byl jsem třetí v pořadí a zavěsil. Takže OK. Pouze v tom hovoru ale nějak divně šumělo/chrastilo, skoro by člověk začal věřit, že je spojení analogové a ne digitální :D

Odesláno

Díky všem za reakci. Už je to u mě také v pořádku. Zřejmě špatná verze skype. Všiml jsem si, že před několika dny se provedla aktualizace a od té doby to zřejmě nešlo. Zvláštní ale bylo, že nešlo jen upc a freesat, ostatní ano. Odinstaloval jsem skype a nainstaloval starší verzi a s tou je vše v pořádku.

 

Takže for tomus :

jestli máš taky s tímhle problém, tak zkus to, co já, možná ti to taky pomůže.

Odesláno
  • Autor

Jakou verzi Skype pouzivate ?

Ja mam 6.1 a nefunguje to, ale volani na jine kontakty me funguje.

 

Edit // tak jsem to preinstaloval na verzi 6.3 , ale nic se nezmenilo :scratch:

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

3.2.0.6673

Odesláno
Jakou verzi Skype pouzivate ?

Ja mam 6.1 a nefunguje to, ale volani na jine kontakty me funguje.

 

Edit // tak jsem to preinstaloval na verzi 6.3 , ale nic se nezmenilo :scratch:

 

To bude zřejmě ten problém. Já měl taky verzi 6 . Na netu jsem se dočetl, že s novými verzemi jsou problémy. Navíc v nich nejde již v nastavení zrušit automatická aktualizace. Nainstaloval jsem proto verzi 4.0.0.227, kterou jsem našel na netu a která údajně z diskuze patřila mezi nejstabilnější a vše funguje perfektně, navíc se v ní dá v nastavení zrušit automatická aktualizace. Ted funguje všechno ok.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.