Přejít na obsah

Nejde naladit všechny kanály


Návštěvník xXx

Doporučené příspěvky

Návštěvník Kulombo

Nic proti, ale za to, že tvá televize si neumí uložit některé frekvence přece nemůže UPC. Jestli tady někdo něco udělal špatně, tak to je výrobce televizoru a problém je třeba řešit s ním.

 

Co to je vůbec za značku, ať vím, čemu se mám vyhýbat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Kulombo

A sakra, já čekal nějaký Grundig, Finlux nebo podobnou Tesco značku, ale zrovna Panasonic? Je možnost otestovat to na settopboxu? Třeba od některého souseda? Jestli to nepůjde ani na něm, tak je někde chyba v rozvodech a asi bych si objednal technika. Jinak je ještě možnost zkusit aktualizovat firmware v TV.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Po letech...
Návštěvník

:D

Dobrý den.

Nedávno jsme koupili novou televizi Panasonic. Měli jsme set top box, ale abychom mohli využít např. i 3D TV, tak jsme si objednali tu kartu CA Modul. Přijel technik a nainstaloval nám jí, spíše přišel, šoupnul jí do televize, ujistil nás, že tam je všechno (i když za tak krátkou chvilku nebylo v ničích silách to zkontrolovat, protože všechny kanály byly přeházené) a za chvilku odešel. Asi jsme mu neměli věřit a držet ho tam, protože po jeho odchodu jsme zjistili, že chybí asi 4 kanály (Prima Cool, Nova Cinema, TV Fanda a Óčko). Řešili jsme to asi 4x s operátorkama, které nám doporučily frekvenci 163,50, kterou jsme zkoušeli předtím a potom asi 100x (i jiné frekvence). Potom nám jeden operátor navrhl restartování programu. Takže teď nám tam nechybí 4 programy, ale mnohem víc, protože nám to všechno operátor zrušil a dal tam základní nabídku (dříve jsme tam měli i HBO atd., jako jen na pár měsíců). Nakonec mě odbyli tím, že je to naše koncové zařízení, v podstatě je to náš problém a nashledanou.......Co máme dělat? Operátorky nepomůžou, technik chtěl mít asi hlavně odbyto.....Nebo máme platit dalších 400 Kč za výjezd dalšího technika, když tenhle technik v podstatě nic neudělal??

Pomůžete mi aspoň tady na fóru, prosím? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...

Tak jako mnozí i já dostal od UPC nový septobox.Technik-byl-li to vůbec technik-důležitě rozbalil krabici,zapojil kabely a začal ladit.Trvalo to dlouho.Tak dlouho,že odešel ať si to doděláme.Mimo jiné problémy,které by nenastaly,kdyby to byl odborník,chyběl samozřejmě multiplex7 ( Nova Cinema a spol.)

Při nahlédnutí na frekvence http://www.upc.cz/pdf/Frekvencni_prehle ... evizee.pdf jsem toto v pohodě naladil na septoboxu manuálně na frekvenci 634 MHz,PS=6900 kb/s.

Mimochodem-technická podpora UPC se mi jeví jaksi nadřazená a chaotická.Nevím-buď nestíhají,anebo nechtějí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...