Odesláno 13. února 2017 8 let Dobrý den, omlouvám se, že znovu otvíráme tento topic, ale chtěl bych poprosit o radu. Potřeboval bych zjistit, jakého dne jsem uzavřel s UPC smlouvu. Jelikož jsem u nich několik let, tak smlouvu nemůžu já bordelář najít. Dá se tento údaj nějakým způsobem zjistit, nebo není nutný při odstoupení od smlouvy uvádět? Moc děkuju.
Odesláno 13. února 2017 8 let Pokud nemáš vázanost na nějakou dobu, tak můžeš smlouvu vypovědět kdykoliv bez sankcí a termín uzavření ti k ničemu není. V každým případě ti ale vše potřebný sdělí na klientským servisu, kam si zavoláš na číslo 241005100
Odesláno 5. června 2018 6 let Zdravím! Smlouvu na služby (TV,internet,telefon) mám do 2/2019 a zajímalo by mne,pokud bych chtěl smlouvu vypovědět dříve,konkrétně k 9/2018, jaká bude cca výše odstupného (nyní platím cca 1100kč/měs)? Děkuji!
Odesláno 6. června 2018 6 let Záleží na tom, zda máte věrnostní služby, SoHo služby ... Takhle od boku střelit nejde. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 24. října 2018 6 let Dobrý den, dne 16.10.2018 jsem podal výpověď smlouvy, dne 18.10.2018 mi byla potvrzena od České pošty, že dopis byl doporučen. Dnes, 24.10 ještě stále nemám nějaké potvrzené od UPC o ukončení smlouvy(žádal jsem potvrzení na email). Vím, že se žádost nemusí zpracovat hned, ale tušíte zhruba za jak dlouho se to vyřídí? Jinak vypůjčené přístroje mám přesto zaslat zpět i bez potvrzení o ukončení smlouvy ze stran UPC nebo až po to potvrzení? Děkuji za odpověď. Za říjen jsem normálně zaplatil, ale platbu pro listopad platit už nebudu.
Odesláno 24. října 2018 6 let Dobrý den, jelikož je výpovědní lhůta 30 dní, pak vás čeká i platba za část listopadu. Nevím, jakým způsobem platíte a jaké máte zúčtovací období. Z UPC by se měli ozvat cca do 14 dní a sdělit co a jak. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 29. října 2018 6 let Dobrý den, děkuji za odpověď. Budu počítat s platbou i za měsíc listopad. Jde mi hlavně o to, že i po 11 dnech nemám žádný podnět, že je moje výpověď v procesu řešení. Nechtěl bych, aby se to protáhlo do prosince a já musel platit i za listopad. Službu UPC už využívám asi 10let, vyúčtování jsou připravené od 1. v měsíci. Jen takový dotaz, při vyplnění výpovědi jsem použil vlastní formulář a jako číslo smlouvy jsem napsal VS při platbě, je to tak správně(hlavně VS jako číslo smlouvy)? Děkuji za odpověď.
Odesláno 30. října 2018 6 let Ano, variabilní symbol je číslo smlouvy. Stačí napsat i vlastními slovy, že vypovídáte smlouvu a podpis. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 10. ledna 2019 6 let Mohu potvrdit, že vypovědět službu(y) je opravdu problematické. V ponděli jsem kontaktoval zákaznickou linku a sdělil, že chci zrušit telefon a snížit nabídku internetu a TV. Paní mi sdělila,že ona úpravu směrem dolů dělat nemůže a že to můžou jiní kolegové,kteří mě budou kontaktovat v nejbližších dnech (do teď nic). Jak už zde bylo napsáno,výpověď služby lze jen písemně a vrátit zařízení buď poštou,nebo osobně u smluvní firmy na sdělené adrese.Tuto firmu jsem ale na netu na této adrese nenašel,ale jinde. Sem jsem poslal i informační e-mail,jestli opravdu mohu u nich zařízení vrátit. Ještě ten den večer, mi znovu volala stejná paní,že dostala políček, že prý ona mi sdělila tuto adresu (rozuměj, tam kam jsem posílal e-mail, asi jim odtamtud do UPC volali,že u nich asi ne).Paní mě upozornila,že pobočka je opravdu na té adrese,co mi sdělila a že si to mohu ověřit na UPC stránkách v sekci Všeobecné dotazy - Kde vrátit zařízení. Tam jsou kraje a města kde lze zařízení vrátit. Ale jak nečekané! Zde jsem se dozvěděl, že pobočka je na té MNOU nalezené adrese (rozuměj, tam kam jsem posílal e-mail). Takže pár klacíků pod nohy....
Odesláno 13. ledna 2019 6 let Výpověď služby se podává písemně. Od obdržení běží výpovědní lhůta. To je dané i dle VOP, se kterými jste se přeci seznámil, vzal je v patrnost atd. uzavřením smlouvy. Stejně tak tam stojí, že zařízení máte vracet poštou. To, že UPC nabízí možnost vrátit zařízení jinde, je super, ale není to jejich povinnost. Co se týče pobočky v Mostě, tak ta byla uzavřena pro vyzvedávání zařízení, jelikož tam nikdo není - to je to, kam jste psal email, proto vám nikdo neodpověděl, našel jste si to tedy špatně. Namísto toho UPC nabízí alternativu a dá se v Mostě zařízení vrátit zde: Deltacentrum, Lidická bl. 601 (82/10) - Což je i na webu UPC, kde je i otevírací doba. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.