Přejít na obsah

Problém s připojením po výměně modemu


Návštěvník Puppy2209

Doporučené příspěvky

Tak to ti nepřeju, abys dopadl jako já.

Před necelým měsícem jsem požádal o nový balíček s netem 60/6Mbps TV a telefonem. Přišel technik a vyměnil starý modem za nový rychlý Ubee.

Internet a telefon naběhly až druhý den. Bohužel internet běžel jen cca 1,5/1,5Mbps, někdy víc, někdy pár minut vůbec. Na telefon se dalo dovolat, ale nešlo odchozí volání. Po cca 3 dnech jsem volal, že to blbne, slíbili, že se na to kouknou, že je velká ztrátovost paketů, jestli nemám špatně přitažený kabel ze zásuvky - nebyl.

Dal jsem jim pár dní a když to dál nešlo, tak jsem volal zas. Že prý přijede technik a spraví to. To bylo úterý a technik mohl přijí až v pondělí, prostě rychlá reakce. Takže jsem zas týden skřípal zubama.

V pondělí 30.10. ráno přijel ten samý technik co tam byl předtím, vyměnil mi zásuvku (najednou byla stará, předtím nevadila) a vyměnil mě modem Ubee za Cisco. To bylo naposled co mě šel internet a dalo se aspoň dovolat na telefon.

Volal jsem až v úterý navečer, že to nejde, slíbili že to zaregistrují jak to bude možné. Pak jsem volal nasr.... vždy po několika dnech celkem ještě třikrát a výsledkem je, že modem pořád není od minulého pondělí zaregistrovaný a nejde jak internet, tak telefon (máme středu večer - 9,5 dne).

Takže jsem pěkně nasra..., ale nenadělám vůbec nic. Samozřejmě, že budu chtít slevu za dni co to nešlo, ale já jim chci platit za funkční službu, nechci si nechávat vracet peníze. Kvůli tomu jsem si to nepořizoval.

Hlava mi nebere, jak je možné, že v zásadě softwarová, nebo administrativní záležitost (opravte mě, jestli se mýlím) může trvat tak dlouho. Pochybuju, že jsem sám, takových naštvaných lidí musí být zákonitě moc.

Sem maximálně naprdlej a nemůžu dělat vůbec nic, maximálně se dovolat někomu asertivnímu, abych se dozvěděl, že o tom technici ví a makají na tom jak černý. Tedy jestli tomu dobře rozumím, tak vkládají MAC adresu od minulýho týdne do příslušnýho políčka.

BTW, smajlíky sice moc nepoužívam, ale chybí mi tu nějakej s kulometem či pancrfausem, nebo houfnicí. Motorová pila a plno krve by se taky hodilo :evil:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Puppy2209

Takže po 4 dnech internet a programy na kabelovce spustili, problémy ale jsou stále ...

 

Net mi jede jen na netbooku, pc vůbec nereaguje. Čím to tak může být? Mám novější PC (necelý rok), nevím jestli je problém se síťovou kartou (nebo jestli tam vůbec nějakou mám :D) Jestli bude třeba, pohledám moji sestavu a postnu to sem. Ještě, na noťasu mám winXP a na Pc win7

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník gew

doporučuju ti vyhledat ve svém okolí někoho počítačově gramotného, ať se ti na to podívá. aniž bych tě chtěl nějak výrazně podceňovat, tak myslím, že tohle nezvládneš :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník JirkaH

pokud ti to u sitvku v PC pise "Ovladače nejsou správně nainstalovány nebo je problém s hardwarem", je to jasne. Proste ti nejede sitova karta. Muzes zkusit preinstalovat ovladace k zakladni desce a odebrat sitovku ze spravce, ale moc se v tech novych windows nevyznam, mam linux.

 

Taky to muze byt HW chyba, ale vsadil bych na rozjebana ovladace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den,

u nás nastal ten samý problém, co u Vás. Výměna modemu byla provedena dne 8.11. a až do včera, tj. 14.11. nám internet nešel a ani kabelovka (objednávali jsme i nový slot s kartou). Každý den mininálně dvakrát jsem telefonovala na linku, pokaždé se mi dostalo jiné odpovědi a až včera večer mi pracovník Tomáš Leičko(snad se to tak píše) dokázal pomoci a internet se nám podařilo po dvou hodinách od slibu, že to doopravdy dnes půjde, zprovoznit. Asi doopravdy záleží na tom, na koho na lince narazíte. Televizor bohužel zatím nefunguje, karta není aktivní, takže mne dnes čeká další telefonování. Snad narazím na někoho, kdo tomu "rozumí" a poradí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...
Návštěvník mattmac
To co se děje kolem nových modemů v souvislosti s přechodem na vyšší rychlost už začíná přerůstat rozumnou mez. Existuje někde oficiální vyjádření UPC k této problematice ?

Taky by mě moc zajímalo jaký postoj k této problematice zaujali. Prozatím by aspoň bylo vhodné a přinejmenším slušné srozumět operátory a hlavně "technickou podporu" s realitou a ne aby z nás dělali blbce a vymlouvali problém na vše možné ze strany zákazníka!!! Inkasují celkem slušné peníze tak by i služby měly podle toho vypadat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...