Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den, včera byl u mě technik s výměnou modemu pro rychlejší internet. Odešel po půl hodině se slovy "do hodiny to pojede". Za celý den internet nešel, dnes jsem volal na jediné mě známé číslo kabelovky. Paní u telefonu mi řekla, že ještě nejsou odeslány nějaké důležité informace na vedení, že to pošle a v průběhu dne mi internet pojede.

Nejsem si však jistý, že je to jen tímto. IT není zrovna můj obor, ale pokusím se trochu objasnit moji situaci.

 

Modem je připojen k pc přes ethernet kabel. V ovládacích panelech jsem našel u tohoto připojení chybu "Ovladače nejsou správně nainstalovány nebo je problém s hardwarem", takže mě napadlo, že problém bude v ovladačích. K modemu jsem dostal cd s drivery, jak je však nainstaluju, napíše se mi, že instalace proběhla v pořádku a nyní můžu hardware připojit. V ovládacích panelech v záložce hardware je ale stále chyba. Když se pokusím ovladače aktualizovat ručně tímto způsobem (skrz ovládací panely), nenajde mi instalační soubory ani z toho CD, ani odjinud z pevného disku. Mám windows 7, tak mě napadlo, že ty ovladače nemusejí být nějak kompatibilní. A ještě jestli pomůže, tak ve správci zařízení mám u toho Ethernet kabelu napsáno "Scientific atlanta USB remote NDIS network device"

 

Omlouvám se, pokud je to banální problém řešený tady pořád dokola, po rychlém hledání jsem odpověď nenašel a nemám taky moc času :) Děkuji za jakoukoliv odpověď

Odesláno

Nevím jak dnes, ale dřív odcházel technik až v momentě, kdy mně na svém zařízení předvedl, že to funguje.

Odesláno

no dneska (včera) to tak asi není :)

Odesláno

Scientific Atlanta WebSTAR EPC2203, to je ten modem*

Upraveno uživatelem Puppy2209

Odesláno

omluva, tento modem :) - Motorola – SBV6120

Odesláno

Zadne ovladace neni potreba instalovat, s instalacemi novych modemu je posledni doubou problem, nezbyva nez otravovat infolinku UPC a cekat az to nabehne, pripadne zkouset reset modemu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

díky, tak budu pokračovat v otravování :)

Potom mi automaticky zmizne ta chyba v ovládacích panelech?

Odesláno

No to nejspis nezmizne.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Takže mám čekat až mi to zprovozní a pak jen třebas zítra zkusit jestli už je připojeno?

Odesláno

Zkuste obcas resetovat modem, mozna se chytne a kdyz ne tak volat a otravovat.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.