Přejít na obsah

Platba za modem a faktura za období


Návštěvník sebior

Doporučené příspěvky

Návštěvník sebior

Platím UPC pomocí SIPO. Dnes mi došla do emailu faktura za období, která zohledňuje přechod na Kombi Konfort+. Kupodivu na této faktuře je i položka za výměnu modemu ve výši 650,-Kč, které jsem zaplatil technikovi v hotovosti při výměně. Slečna na infolince mě chlácholila, že je to JEN faktura, že na SIPO bude částka menší. Tak jsem zvědavý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je v pořádku. Máte to tam naúčtované a zároveň na faktuře bude zaúčtovaná přijatá platba od technika. Nevím jestli je na faktuře k sipu toto vidět vpravo v tom modrém pruhu (Součet došlých plateb).

Sipo má účtovací období od 23 dne aktuálního měsíce do 22 dne následujícího měsíce.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník sebior

Faktura je detailně rozepsaná, ale právě těch -650Kč od technika tam chybí. Asi jim to přišlo do systému později. Nicméně jestli si tu částku opětovně strhnou (a pak vrátí), tak to o něčem svědčí. Věřím že to tak nebude, ale to zjistím až mi přijde SIPO.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník sebior