Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

To ja mam kaon asi tri mesice. Pred nim jsem mel 7000 asi tri roky a az na par problemu ze zacatku zprovoznovani 7000 nebyl zadny problem . Po obrazove strance byl dokonce lepsi jak kaon.

Odesláno

PESFILIPES: A na tom Kaonu máš také ty problémy se zvukem nebo ne?

Odesláno

Ne problem se zvukem nemam - ale obcas u hd kanalu na sekundu zmizi signal a obraz zmrzne - nekdy to dela casto po pul hodine a nekdy je to skoro v pohode - jak jsem psal to 7000 nedelal a mimo nahravani jsem s nim byl spokojenejsi nez s tim kaonem

Odesláno

Seny: jak casto se ten zvuk u HD kanalu zadrhava ?

Zkusim to otestovat na mem CV-7000.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

U mě obraz/zvuk u 7000 zamrzává dosti nepravidelně. Ale někdy i vícekrát během pěti minut.

 

EDIT:

http://www.youtube.com/watch?v=34qVHcZK0jY

tak jsem právě nahrál 5 minut, jak to vypadá. Úroveň a kvalita signálu si různě poletují a tím vznikají chyby ve zvuku/obraze. Tu 7000 mám na kabelu jako první. Za ní je ještě 5000 a pak za ní další TV s CI modulem. Na těch ostatních dvou zařízeních se tento problém nevyskytuje (ani na HD programech přes CI modul).

Upraveno uživatelem Návštěvník

Odesláno

Dík, to mi staci.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po 3 týdnech...
Odesláno

Tak už jsem nemohl vydržet to sekání zvuku a při příležitosti koupě nové TV jsem vyměnil Handan 7000 za CI modul od Licy. A sekání zvuku je pryč!

UPC mi sice nabízelo výměnu za jiný kus Handanu 7000, ale to by určitě nepomohlo (viz příspěvky ostatních majitelů 7000).

  • po měsíci...
Odesláno

Po několika měsících u mne konečně došlo k nápravě kolísání kvality a úrovně signálu, takže již nedochází ke kostičkování či výpadkům zvuku. Skvělé!

(jinak je k dipozici nový FW pro 7000 ke stažení, a zdá se být v pořádku, takže pokud chcete, tak jej také vyzkoušejte)

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.